Konkursus vežti keleivius maršrutiniais taksi laimėjusi
uždaroji akcinė bendrovė „Kautra“, motyvuodama tuo, kad dabar
kauniečius vežioja nuostolingai, paprašė branginti keliones
mikroautobusais nuo 0,9 iki 1 euro.
Bendrovė taip pat rengiasi
prisijungti prie elektroninio bilieto sistemos ir sudaryti galimybes
keleiviams per pusvalandį nemokamai persėsti iš vieno maršrutinio
taksi į kitą.
Nors tarybai buvo pateiktas siūlymas šių kainų nedidinti,
taryba jo nepalaikė ir pakėlė kelionės kainą.
„Maršrutinių taksi talpa yra labai ribota, todėl padidinti
pajamas padidinus srautus yra tiesiog nerealu.
Turime
įvertinti, kas blogiau, ar kad išnyktų maršrutiniu taksi
maršrutai, ar kad pabrangs paslaugos“, – pristatydamas šį
klausimą kalbėjo Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas
Paulius Keras.
Pasak jo, tuo atveju, jeigu savivaldybė būtų nepritarusi kainos
kėlimui, mikroautobusus valdanti bendrovė galėtų atsisakyti
nuostolingų maršrutų.
Branginti bilietus prašė ir „Kauno autobusai“, kurių
teigimu, net 30 procentų visų keleivių perka autobusų ir
troleibusų bilietus iš vairuotojo. Tikintis, kad tai paskatins juos
įsigyti bilietus iš anksto, nuspręsta pakelti šių bilietų kainas
nuo 0,7 iki 0,8 euro.
Vienkartinio bilieto, parduodamo kitose platinimo vietose, kaina
nesikeis ir išliks 0,58 euro.
Taip pat bus koreguojamos terminuotų bilietų kainos, siekiant
pakeisti dabartines vienodas. Esą dabar egzistuoja galimybė parduoti
92 dienų aktyvuojamą terminuotą bilietą su 80 procentų nuolaida
vietoj tiek pat kainuojančio 30 dienų aktyvuojamo bilieto su 50
procentų nuolaida.