„Norėtume atkreipti dėmesį, kad Lietuvos banko Priežiūros tarnybos inspektuotu laikotarpiu į „BnP Finance“ kreipėsi 36 981 vartotojų, norinčių gauti paskolas. Tik 8174 vartotojams, t.y. kas penktam besikreipusiam asmeniui, buvo suteikti vartojimo kreditai. Visų šių suteiktų kreditų duomenys buvo perduoti Lietuvos bankui.
Pažymėtina, kad iš 8174 tikrintu laikotarpiu suteiktų vartojimo kreditų, neatitikimai Lietuvos banko Priežiūros tarnybos pozicijai nustatyti vos 44 atvejais, t.y. 0,5 proc. iš visų tikrintų atvejų. Nustatyti pažeidimai nebuvo esminiai (nė vienas kreditas nebuvo suteiktas bedarbiui ar turinčiam pradelstų įsipareigojimų asmeniui), o atsiradę dėl skirtingo teisės aktų reikalavimų interpretavimo.
Patikrinimo metu sužinoję Priežiūros tarnybos poziciją iki tol aiškiai neapibrėžtais klausimais, dar iki priimto institucijos sprendimo atsisakėme taikytos mokumo vertinimo praktikos. Remdamiesi Priežiūros tarnybos pastabomis, atidžiai peržiūrėjome ir pakoregavome vartojimo kredito gavėjų mokumo vertinimo taisykles.
Kaip esame minėję, pritariame Lietuvos banko iniciatyvoms padaryti vartojimo kreditų sektorių apibrėžtesnį, su aiškiu reglamentavimu ir džiaugiamės vykstančiu konstruktyviu dialogu. Mūsų tikslas – užtikrinti tinkamą teisės aktų reikalavimų įgyvendinimą savo veikloje ir vykdyti atsakingojo skolinimosi politiką“.