„Kaltinu save, nes reikėjo skaityti atsiliepimus internete. Internete panaršęs sužinojau, kad daug kas neatgauna, ką užsakęs, arba gauna nekokybiškus daiktus“, – piktinosi Saulius J.
Kaip jis pasakojo, po susirašinėjimų dar žiemą ir pavasarį su dizainere buvo sutarta, kad užsakymas bus įvykdytas vasarą. Tačiau kailinių Sauliaus J. sužadėtinė taip ir nesulaukė.
„Raginome ją dar rugsėjo 11 dieną, prašėme grąžinti pinigus, bet ji net šnekėti nelabai nori. Apgautų yra ir daugiau“, – kalbėjo Saulius J.
Tuomet mobiliuoju telefonu A.Issengel parašė trumpąją žinutę: „Aš suprantu. Atsiprašau, kad vėluoja užsakymas. Pas mus bardakas jau nuo žiemos. Nuspręskit, ką daryti, ir praneškit“.
Nesėkmingi buvo ir dar vėlesni raginimai atiduoti pinigus.
Lrytas.lt susisiekti su pačia A.Issengel nepavyko, tačiau, paskambinus salono telefonu, atsiliepė moteris, prisistačiusi dizainerės motina.
Ji pasakojo, kad dukteriai dėl užsakovų nesklandumų kilo ne kartą.
„Mus apgavo medžiotojai. Jie tiekdavo nekokybišką kailį, negi tokį daiktą atiduosi žmonėms“, – kalbėjo A.Issengel motina.
Ji sakė, kad iš dukters neretai pinigus grąžinti reikalauja žmonės, kurie nieko jai neužsakė.
„O tie keli kartai, kai kilo problemų, mums žinomi. Duktė sprendžia tuos klausimus. Nors buvo, kad žmonės kreipėsi į policiją, nors kailinius jau gavo ar pinigai jiems buvo grąžinti“, – lrytas.lt kalbėjo moteris.
„Ketiname kreiptis į policiją“, – apie jau trūkusią kantrybę kalbėjo Saulius J. Be to, jis surado daugiau nukentėjusių žmonių ir ketina burtis kovojant už savo pinigus.
Internete išties galima rasti kitų žmonių, kuriuos nuvylė A.Issengel, skundų.
„Kiekvienas asmuo, turintis pagrindo manyti, kad tapo nusikaltimo ar kito teisės pažeidimo (pavyzdžiui, sukčiavimo) auka, turi teisę kreiptis į policiją“, – sakė Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato
atstovai.