LJL pusmečio ataskaitoje skelbiama, kad 2015 metų gegužę
„Smiltynės perkėla“ skolose skęstančiai įmonei paskolino 500 tūkst.
eurų. Iki šiol viešoje erdvėje buvo žinomas tik vienas skolintojas
– „Lietuvos geležinkeliai“, kurie už įkeistą laivą „Venta“ LJL
paskolino 3 mln. eurų.
Anot Investuotojų asociacijos, „Smiltynės
perkėlos“ paskolinta suma sudaro 10 proc. bendrovės įstatinio
kapitalo, tačiau įmonė už paskolą negavo jokių garantijų, nes visi
LJL laivai tuo metu jau buvo įkeisti SEB bankui.
„Nelabai suprantame, ar „Smiltynės perkėla“ yra bankas, į kurį
paskolų gali kreiptis ir privatus verslas, ar įmonė yra tik dar
vienas Susisiekimo ministerijos įrankis, siekiant išvengti
„Lietuvos jūrų laivininkystės“ bankroto“, – pranešime cituojamas
Investuotojų asociacijos valdybos narys Vaidotas Rūkas.
„Lietuvos jūrų laivininkystė“ per pirmąjį šių metų pusmetį
patyrė 4,2 mln. eurų, birželio pabaigoje įmonė turėjo 19,8 mln.
eurų skolų.