Iki šiol per du etapus – vasarį ir balandį – iš viso jau buvo sumažintos maždaug 1500 svarbiausių maisto produktų ir kitų prekių kainos.
„Ilgalaikės kainų mažinimo strategijos „Atpigo“ rezultatais esame patenkinti. Šiuo žingsniu siekėme sustiprinti savo konkurencingumą rinkoje. Ir mums tai pavyko. Turimi duomenys rodo, kad mūsų sąskaita atpigintos prekės tarp pirkėjų populiarios, o jų sutaupytos sumos renkantis šias pigesnes prekes – išties reikšmingos.
Be to, pradėję mažinti kainas pirmieji, tai daryti paskatinome ir kitus rinkos dalyvius. Kainoms sumažėjus, laimėjo pirkėjai, kurie nuo šiol savo pamėgtus produktus gali pirkti ir vartoti pigiau“, – sakė bendrovės „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.
Panašiai kaip ir ankstesniais „Maxima“ kainų mažinimo etapais, trečiuoju etapu prekės pinga vidutiniškai 14 proc. (pirmuoju etapu pigo 13 proc., antruoju – 12 proc.).
Tarp labiausiai pingančių (net iki 40 proc.) produktų šiuo etapu – makaronai, ryžiai, saulėgrąžų aliejus, vaisvandeniai, virti, rūkyti ir vytinti mėsos gaminiai, taip pat vynas ir alus. Iš ne maisto prekių ženkliausiai – t. y. beveik penktadaliu – sumažinta įvairių šampūnų, dušo želė, skalbinių minkštiklių, moteriškų pėdkelnių ir žaislų kaina.
Trečio „Maxima“ kainų mažinimo etapo populiariausių produktų krepšelis – buvusi ir dabartinė kaina eurais:
„Urtės“ sumuštinių duona
1,24 1,12
„Vilkyškių“ jogurto gėrimas
0,82 0,71
Makaronai „Dobele“
1,01 0,79
Kvietiniai „Kauno grūdų“ miltai
3,58 2,89
„Vilkyškių“ pienas
0,65 0,58
„Vilkyškių“ sviestas
1,33 1,19
Virtos kalakutienos dešrelės
1,30 1,17
Kietasis sūris „Rokiškio GRAND“
1,09 0,87
Marinuota viščiukų filė
3,79 3,19
Avižiniai sausainiai „Javinė“
0,78 0,70
Krepšelio suma
15,59 13,21
Sutaupoma 15,26 proc.
„Maxima“ duomenimis, pirkdami atpigintas prekes pirkėjai iki dabar jau yra sutaupę daugiau kaip 10 milijonų eurų. Daugiausiai – beveik 6 mln. eurų iš jų – pirkdami šviežio maisto ir bakalėjos prekes. Būtent šių prekių, patiems pirkėjams pageidaujant per tris kainų mažinimo etapus atpiginta daugiausia.
„Maxima“ duomenimis, po antros kainų mažinimo bangos šių metų balandį sparčiausiai populiarėjusios pigusios prekės buvo pieno produktai – varškės sūreliai, grietinė, pienas, kefyras, taip pat arbata ir alus.
Daugiausiai atpigintų prekių (daugiau nei pusę) į krepšelius dėjo Utenos ir Alytaus gyventojai, Kaune ir Klaipėdoje iš pirkėjų perkamų prekių atpigintų „Maxima“ sąskaita buvo beveik pusė. Apskritai visoje Lietuvoje atpigintų prekių pirkėjų krepšeliuose – beveik kas antra (46 proc.).
„Maxima“ jau yra skelbusi, kad populiariausių prekių kainos „Maxima“ parduotuvėse mažinamos bendrovės pelno sąskaita. Planuojamos investicijos į mažesnes nuolatines kainas per 2015 metus sieks apie 10 mln. eurų. 2015 metų pabaigoje atpigintos prekės turėtų sudaryti apie ketvirtadalį bendros prekybos tinklo „Maxima“ apyvartos.
231 prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėje kasdien apsiperka daugiau nei 0,5 mln. pirkėjų, jose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų.