Pirko balandžio 1-ąją, o pardavėjas ir apgavo

2015 m. balandžio 25 d. 09:41
Aida Murauskaitė
Perki nuolaidų kuponą iš grupinio pirkimo portalų, o paskui kukuoji nesulaukdamas pirkinio. Šitaip savo padėtį apibūdino vilnietė Janina. Moters vyras balandžio 1-ąją net nepagalvojo, kad pokštų diena jam galėtų pateikti nemalonią staigmeną, ir virtualiai įsigijo lagaminus. Tačiau nebesitiki jų sulaukti.
Daugiau nuotraukų (1)
Išvydęs gundantį pasiūlymą viename iš nuolaidų kuponų portalų vilnietis nutarė: senuosius lagaminus reikia mesti lauk, o laukiančiai kelionei įsigyti naujus. Suspaudė reikiamus mygtukus, sumokėjo už prekes.
Lagaminus vilnietis pirko iš www.pagauknuolaida.lt, kuris priklauso įmonei „Spil“.
„Jūsų kelionės palydovai. Kokybiškų lagaminų rinkinys už 59,50 euro“, – žadėjo pasiūlymo autoriai.
„Vienas lagaminas telpa į kitą, o dar ir trečiasis. Duktė jau planavo, kaip su vienu iš jų skris į kelionę“, – pasakojo į lrytas.lt paskambinusi Janina.
Tačiau lagaminų balandžio 20-ąją, kaip kad turėjo, šeima nesulaukė. Laukia iki šiol, tačiau dabar net pardavėjų interneto puslapis nebeveikia.
Iš pradžių Janina priekaištavo vyrui, kad tas perka nežinia iš ko nepatikrinęs. Kai kantrybė trūko, moteris nutarė, kad grauždama sutuoktinį lagaminų negaus, tad puolė skambinti kupone nurodytu telefono numeriu. Tačiau, kaip ir dažna tokiais atvejais, niekas ragelio nekėlė. Tačiau gavo žinutę, kad parašytų elektroninį laišką.
Vilnietė parašė elektroninį laišką www.pagauknuolaida.lt, tačiau ir tai tebuvo šaukšmas tyruose. Atsakymo vis dar nėra.
Panaršiusi internete ji aptiko šūsnį skundų ir suprato esanti ne viena tokia. Tad Janina raitys skundą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai.
2014-2015 m. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) gavo 25 vartotojų prašymus dėl mažosios bendrijos „Spil“ (www.pagauknuolaida.lt) nevykdomų sutartinių įsipareigojimų.
Žmonės skundėsi, kad iš anksto sumokėję už prekes jų per elektroninėje parduotuvėje nustatytą terminą nesulaukė.
Išnagrinėjusi šiuos prašymus tarnyba priėmė nutarimus tenkinti vartotojų reikalavimus. VVTAT duomenimis, 7 nutarimai iki šiol dar nėra įvykdyti. VVTAT įsipareigojo vertinti, kaip „Spil“ sprendžia su vartotojais kilusius ginčus.
Kaip sakė VVTAT Vartojimo prekių ir paslaugų skyriaus vedėja Rasa Pupienienė, nustačiusi bendrovės nusikalstamus veiksmus tarnyba kreipsis į teisėsaugos institucijas, o jei nutars, kad tai – vartotojų viešojo intereso pažeidimas, – į teismą dėl vartotojų viešojo intereso gynimo.
Su internetine prekyba vienaip ar kitaip susiję vartotojų skundai sudaro apie 50 proc. visų VVTAT gaunamų skundų.
Šiuo metu VVTAT svarsto galimybę kreiptis į teismą dėl vartotojų viešojo intereso gynimo dėl šių bendrovių: „Zauberis“ (www.tavorubai.lt, www.rubaitau.lt, www.vaikuturgelis.lt) ir „Rengiamės“ (www.rengiames.lt).
R.Pupienienė priminė, kad šiuo metu tarnyba yra gavusi apie 300 prašymų dėl bendrovės „Kuponai“.
„Atsižvelgusi į vartotojų skundus ir susiklosčiusią situaciją, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba pradėjo vartotojų viešojo intereso gynimo procedūrą dėl bendrovės „Kuponai“ vartotojų teisių pažeidimo“, – sakė R.Pupienienė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.