LRT radijo klausytojas domisi, kiek šaliai atsiėjo reklaminė euro kampanija. „Kiek kainavo euro išėmimo spektaklis Gedimino prospekte? Kam tai reikalinga? Įdomu, kiek iš viso išleista euro įvedimui?“ – teiraujasi klausytojas.
Finansų ministerijos Viešųjų ryšių skyriaus vyriausiasis specialistas G.Šniukas sako, kad visa informacinė euro kampanija kainavo mažiau nei Latvijoje ar Estijoje. Dar tikslesni skaičiai bus paskelbti po poros mėnesių, ir jų tikrai niekas neketina slėpti.
Parodomasis euro išėmimas iš bankomato yra tradicija, sugalvota ne Lietuvoje. „Taip buvo Estijoje, taip buvo Latvijoje, Slovakijoje ir kitose šalyse. Tad Lietuva tiesiog tęsia šią tradiciją“, – tikina G.Šniukas.
Jis tvirtina, kad euro įvedimas – naujas šalies etapas. „Jį palyginti būtų galima nebent su stojimu į Europos Sąjungą. Šį etapą norėjosi pažymėti gražiu akcentu“, – apie euro išėmimo akciją naujųjų metų naktį sako G.Šniukas.
Finansų ministerijos Viešųjų ryšių skyriaus vyriausiojo specialisto teigimu, visa informacinė kampanija buvo nukreipta tam, kad žmonės gautų reikalingos informacijos apie eurą: kur galima keisti, kaip galima keisti, kas dėsis per pirmas15 sausio dienų.
„Naujametinis akcentas buvo tik viena nedidelė visos kampanijos dalis“, – mano pašnekovas.
Pasak jo, visa kampanija paprastai kainuoja vieną eurą vienam gyventojui. „Taip buvo Estijoje, Latvijoje. Mūsų atveju ši suma bus netgi mažesnė nei vienas euras vienam gyventojui“, – sako Finansų ministerijos Viešųjų ryšių skyriaus vyriausiasis specialistas.