Pasak vienos verslo dovanomis prekiaujančios įmonės vadovės Auksės Salemonaitės, Lietuvos pirkėjai nuo šiol suvenyrais stengiasi kuo originaliau realizuoti savo idėjas.
„Saulės energijos panaudojimas, tokiuose prietaisuose, kaip universalus žiebtuvėlis, kuris gali būti pakrautas tiek saulės spindulių, tiek USB jungties, dėl kurios suvenyras tampa puikia informacijos saugykla, jau nebekelia nuostabos. Saulės energijos pagrindu taip pat yra sukurtas ir universalus kompiuterio kroviklis, pravartus dažnai keliaujantiems. Nebestebina ir vasaros karščiams malšinti pristatytas elektroninis ventiliatorius, rodantis laiką, turintis USB jungtį ir net galintis pranešti įvairias žinutes“, - sakė A.Salemonaitė.
Ji pažymėjo, kad užsakovai dažnai mėgsta tam tikrą Vakarų Europos šalyse vyraujantį verslo dovanų stilių. Pavyzdžiui prancūzišką stilių dažniausiai renkasi rašikliams bei prabangesnės tekstilės suvenyrams, skandinavišku ar vokišku pabrėžia dovanos praktiškumą bei kokybę.
„Verslo dovanų pirkėjų pageidavimus nulemia ir metų laikai. Šiltuoju sezonu populiariausi yra tekstilės gaminiai, lietsargiai, marškinėliai, kepurės bei laisvalaikio pramogos, o šaltuoju - namų jaukumo aksesuarai: pledai, termosai, puodeliai, pirštinės, aksesuarai virtuvei bei neatsiejama žiemos švenčių dalis – kalėdinė atributika.
Nepriklausomai nuo sezono, verslo dovanų pirkėjai stengiasi išlikti inovatyvūs ir praktiški visus metus. Net ir tradicinėms prekėms yra taikomi šiuolaikiniai sprendimai, pavyzdžiui, dabar ypač madingi rašikliai su liečiamojo ekrano antgaliais, įvairios gyvenimą palengvinančios informacinių technologijų smulkmenos, tokios kaip nešiojamos įkraunamos baterijos bei pirštinės žiemai, su ekrano lietimui pritaikytais pirštinių galais“, - pažymėjo įmonės vadovė.
Jos teigimu, labai svarbu, kad augtų bendras verslo dovanos, suvenyro naudos suvokimas. Klientas turi suvokti, jog svarbu ne tik uždėti savo logotipą ant dovanos, bet ir įvertinti bei žinoti ant ko jis dedamas.