Tačiau pergalingų turistų ir kelionių organizatorių šūksnių kol kas nesigirdi.
Pradėti užsakomuosius skrydžius į Turkijos kurortus jau pasiruošusios 15 skrydžių bendrovių visoje Rusijoje. Tačiau turizmo verslas ypač stipriai veikiamas sezoniškumo, todėl didelio Rusijos turistų antplūdžio rugsėjį ir spalį tikėtis neverta.
Didžioji dalis žmonių visame pasaulyje atostogauja vasarą, ypač turintys mokyklinio amžiaus vaikų, todėl staiga suplanuoti skrydį į Turkiją galės, tikėtina, tik nedidelė dalis potencialių keliautojų.
Be to, kainos pamėgtuose Turkijos viešbučiuose kol kas yra gerokai aukštesnės, nei būdavo įprasta.
Panašu, kad atostogautojų srautai iš Rusijos šiemet jau nebeužtvindys Turkijos kurortų, tai paveiks ir viešbučių kainas. Jos bus priverstos mažėti.
Beveik nėra abejonių, kad kitų metų turistinis sezonas Turkijoje prasidės „pilnu pajėgumu“, tačiau skaičiuojama, kad pasiekti iki draudimo buvusias pardavimų aukštumas prireiks 2-3metų.
Visa tai lemia, kad 2016 metų kelionių į Turkiją sezonas spalį pasibaigs ne tik nesvilinančiu klimatu, bet ir neperpildytais viešbučiais bei palankiomis kainomis Lietuvos keliautojams.
Gvidas Aukštuolis yra kelionių organizatoriaus „Kidy Tour“ direktorius.
Bendrovė „Kidy Tour“ priklauso aviacijos verslo įmonių grupei Rytų Europoje „Avia Solutions Group“, kurios akcijos listinguojamos Varšuvos vertybinių popierių biržoje.