Lietuviai – tobulas įgūdžių rinkinys
9 iš 10 „Danske Bank“, Lietuvoje sutelkusio net du savo padalinius – Globalių paslaugų ir IT paslaugų centrus, darbuotojų Lietuvoje turi universitetinį išsilavinimą. 3 iš 10 yra baigę magistro ar aukštesnes studijas. Visi sklandžiai kalba angliškai, o Šiaurės šalių kalbos yra antroje vietoje. Statistika rodo, kad kalbų mokymosi įgūdžiai lietuviams naują kalbą leidžia išmokti vos per 4 mėn. Visas šis įgūdžių komplektas yra masalas tarptautinėms kompanijoms, mat tai padeda užtikrinti, kad darbo kokybė Lietuvoje atitinka kompanijos standartus ir kliento aptarnavimo kokybė visur išlieka ta pati, nesvarbu, ar paslaugos teikiamos iš Danijos, Švedijos ar Lietuvos.
Dar viena svarbi minėto komplekto dedamoji – lietuvių noras augti ir tobulėti bei kurti inovacijas. Tai leido Lietuvoje įkurtam „Danske Bank“ Globalių paslaugų centrui (GSL) per 3,5 metų užaugti iki beveik 1000 darbuotojų ir ženkliai praplėsti atsakomybių ribas visos Grupės mastu. Tuo tarpu pernai Lietuvoje įkurtas „Danske Bank“ Grupės IT paslaugų centras tapo sparčiausiai augusia IT organizacija šalyje.
Sutaupė 22 000 darbo valandų
Šiandien GSL yra itin svarbi „Danske Bank“ Grupės dalis – darbuotojai čia atsakingi už trečdalį banko operacijų, įskaitant asmeninę, transakcijų, verslo bankininkystę, taip pat padeda kitų Grupės funkcijų – finansų, teisės, viešųjų pirkimų ir kt. – klausimais. GSL darbuotojai kasdien stebi ir patikrina daugiau nei 300 transakcijų, įgyvendina daugiau nei 22 000 investicinių sandorių, administruoja apie 210 naujų būsto paskolų, peržiūri daugiau nei 4 000 mokėjimų, signalizuojančių apie galimą pinigų plovimo riziką, įgyvendina didelės apimties viešųjų pirkimų projektus. Spartus augimas ir lietuvių noras tobulėti lėmė ir tai, kad 2015 m. GSL komandos patobulino virš 700 procesų, kurie ateinantiems metams sutaupė daugiau nei 22 000 darbo valandų.
Tokie rezultatai lėmė, kad šiuo metu apie 25 proc. „Danske Bank“ Grupės operacijų ir IT vadovų yra lietuviai, valdantys tarptautines komandas. Tai reiškia, kad lietuviai nėra tik užduočių vykdytojai, o lygiaverčiai komandos nariai visos Grupės mastu, atsakingi už gyvybiškai svarbias kompanijai funkcijas.
Lietuvių komanda įrodė esanti produktyvi ir reaktyvi, pasiekianti laukiamų rezultatų, o dažnai ir viršijanti lūkesčius. Tikimės, kad „Danske Bank“ paslaugų centrai Lietuvoje ir toliau augs kaip aukštos kokybės pridėtinę vertę kuriantys centrai, nes augančios kompetencijos leidžia mums didinti darbo apimtis ir sudėtingumą. Pilnai perėję prie globalių komandų modelio, galime sukurti patrauklią aplinką visose mūsų strateginėse vietose. Toks požiūris suteikia mums stiprų privalumą, leisiantį ir toliau išlikti vienu patraukliausių darbdavių Lietuvoje. Tikimasi, kad banko padaliniai Lietuvoje ir toliau išlaikys svarbų vaidmenį vietinio verslo aplinkos gerinime – kurs darbo kultūros ir geriausių praktikų standartus, investuos į talentų ugdymą ir suteiks jiems globalios karjeros galimybes.
Jim Ditmore yra „Danske Bank“ valdybos narys ir vykdomasis direktorius