„Kai „flyLAL“ turėjo 35 proc. Vilniaus keleivių ir nebuvo low cost’ų (pigių skrydžių kompanijų – aut.past), tai buvo ženklus praradimas. Ir jeigu tada būtų atsiradusi „Air Lituanica“, gal kažkas ir būtų pavykę. Bet dabar situacija visiškai kitokia ir „Air Lituanica“ su savo 5 proc. Vilniaus keleivių buvo tik brangiai subsidijuojama rinkos anomalija“, – sako „Facebook“ paskyroje dėsto V.Kaikaris.
Jo nuomone, kad ir kaip būtų gaila tiesioginio reiso į Berlyną, „jis nebuvo vertas 30 tūkstančių per dieną“.
Tuometinio Vilniaus mero Artūro Zuoko iniciatyvą turėti nacionalines avialinijas V.Kaikaris apibūdino kaip „įžūliai įspūdinga“. „Nes nedidelis šansas buvo – o gal jau yra tų verlso keleivių ir tada ateis investuotojas už 1 eurą, o pinigų negavus, stabdyt veiklą“, – dėsto savo mintis paskyroje žlugusios „flyLAL“ buvęs vadovas.
Šiuo metu jis vadovauja užsakomuosius skrydžius vykdančiai oro bendrovei „Small Planet Airlines“. Todėl jis įsitikinęs, kad avialinijos Lietuvoje turi ateitį.
„Nelaidokite lietuviškos aviacijos. Šiuo metu yra net 4 pelningos, labai daug pamokų išmokusios aviakompanijos, pagrinde veikiančios užsienyje. Yra stiprūs techniniai ir pilotų ruošimo centrai. Yra prikaupta kapitalo ir žinių. Kaip ir kaip keistai tai beskambėtų šiandien, iš tiesų su lietuviška aviacija, bendrai paėmus, dar niekada nebuvo taip gerai, kaip yra dabar“.