„Specialistai įvertino „Air Lituanica“ skrydžių saugą, ji
atitinka normas, esminių pastabų įmonei neturime“, - sakė
K.Auryla.
Pasak jo, metų pabaigoje „Air Lituanica“ Civilinės aviacijos
administracijai pateikė finansinės atskaitomybės dokumentus,
tačiau po to, kai nutrūko jos bendradarbiavimas su Estijos „Estonian
Air“, bendrovė vis dar nepristatė pakoreguoto verslo plano.
„Ne tik „Air Lituanica“, bet ir kitos Lietuvoje registruotos
skrydžių bendrovės pateikė finansinę atskaitomybę - tai joms yra
privaloma, todėl dabar turime nemažai darbo. Licencijavimo komisija
galbūt posėdžiaus sausio viduryje. Pakoreguoto verslo plano „Air
Lituanica“ mums dar nepateikė, įmonė jį dar ruošia“, - sakė
CAA vadovas.
„Air Lituanica“ teigė, kad bendradarbiavimo sutartį pernai
lapkričio 28 dieną vienašališkai nutraukusi „Estonian Air“ liko
skolinga Lietuvos bendrovei, tačiau „Estonian Air“ tikino, kad
bendradarbiavimo netęs dėl „Air Lituanica“ skolų.
Pasak K.Aurylos, įmonių bendradarbiavimas nutrūko dėl jų
tarpusavio konflikto, tai nėra CAA kompetencija.
„Su mumis derinamos tik orlaivių nuomos sutartys. Dabar „Air
Lituanica“ tokį susitarimą turi su „Small Planet Airlines“, - sakė
K.Auryla.
Vienintelė „Air Lituanica“ akcininkė yra „Air Vilnius Group“,
kurios 83 proc. akcijų valdo Vilniaus savivaldybės bendrovė „Start
Vilnius“, dar 17 proc. - privataus kapitalo įmonė „Air Lituanica
Club“.