SEB bankų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje duomenimis, visose šalyse sparčiai didėja ir atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis skaičius, ir grynųjų pinigų paėmimo iš bankomatų ar įmokėjimo į juos skaičius. Atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis operacijų skaičius didėja sparčiau negu grynųjų pinigų operacijų naudojantis bankomatais skaičius: minėtu laikotarpiu atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis skaičius didėja kelis kartus greičiau už grynųjų pinigų paėmimo iš bankomatų ar įmokėjimo į juos operacijų skaičių - 2,5 karto Lietuvoje ir Latvijoje, o Estijoje - net 4 kartus greičiau.
Visose Baltijos šalyse toliau populiarėja ir SEB bankų klientų naudojimasis elektronine bankininkyste. Labiausiai šis didėjimas matomas Lietuvoje – minėtu laikotarpiu naudojimasis elektroninės bankininkystės paslaugomis išaugo 11 proc., tačiau ir Latvijoje, ir Estijoje naudojimasis elektronine bankininkyste taip pat sparčiai auga (atitinkamai 9 proc. ir 7 proc.).
„Statistika rodo, kad Baltijos šalių gyventojai įvertina, kokiomis banko paslaugomis jiems yra patogiau ir greičiau naudotis savarankiškai, o kuriomis atvykus į banko padalinį. Todėl natūralu, kad klientų aptarnavimo skyriuose besilankančių gyventojų skaičius mažėja, tačiau banko padalinių vaidmuo ir toliau išlieka svarbus – čia žmonės kreipiasi, kai reikia pasitarti sudėtingesniais finansų valdymo klausimais: kaip geriau taupyti ir investuoti, gauti būsto ar vartojimo paskolą ir pan.“, – sako Virginijus Doveika, SEB banko prezidento pavaduotojas ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.
Palyginus 2012 ir 2011 metų sausio–rugsėjo statistiką, matyti, kad labiausiai banko skyriuose besilankančių žmonių sumažėjo Estijoje – net 19 proc., Latvijoje šis mažėjimas siekia 8 procentus. Tik Lietuvoje apsilankymų banko skyriuose skaičius išliko beveik nepakitęs – padidėjo 1 procentu. Vis dėlto šis nedidelis augimas Lietuvoje, pasak V. Doveikos, nekeičia bendros Baltijos šalių tendencijos ir yra susijęs su banko „Snoras“ griūtimi.
Palyginus ilgesnio laikotarpio statistiką – 2010 ir 2012 metų pirmų devynių mėnesių – tampa akivaizdu, kad klientai rečiau užsuka į banko padalinius ir Lietuvoje. Net ir atsižvelgiant „Snoro“ griūties įtaką, apsilankymų banko padaliniuose skaičius yra 2 proc. šiemet mažesnis negu 2010 metais, o palyginus 2011–2010 metų atitinkamų laikotarpių statistiką, matyti, kad šis skaičius buvo mažesnis net 10 procentų.