Degalinių tinklas „Skulas“ nuo šių metų spalio 1 sumažino kuro kainas. Pokyčiai gana ryškūs: mažas degalinių tinklas savo klientams suteikia galimybę sutaupyti apie dešimt centų už litrą.
„Nekonkuruojame su didžiausiais tinklais. Idėja buvo įgyvendinta todėl, kad padarytume vienodas kainas ir juridiniams, ir fiziniams klientams – įmonėms ir paprastiems vairuotojams“ – sako degalinės antstovai.
Pasak jų, įmonės gaudavo didesnes nuolaidas, nei eiliniai klientai.
„Logiška, kad lojalesni arba tiesiog daugiau kuro sunaudojantys klientai gauna didesnias nuolaidas, tačiau vartotojo atžvilgiu jis gana nepatogus, todėl degalinių tinklas, turintis vieną degalinę Vilniuje ir aštuonias visoje Lietuvoje nutarė, kad visi klientai vienodai svarbūs ir kainos tapo vienodos“, -- aiškino „Skujas“ atstovai.
Visi klientai - svarbūs
„Faktas, kad vieni klientai sunaudoja daugiau už kitus, bet toks požiūris diskriminuoja mažuosius klientus.
Nutarėme suvienodinti nuolaidas, nes fiziniai asmenys, kaip žinia, nuolaidų praktiškai negauna. O dabar galės piltis iki 10 centų pigiau“, – sakė degalinių projektų vadovas Benas Majauskas.
Tyrimai parodė, kad įprastai vienas klientas turi trijų centų nuolaidą bet kokioje Lietuvos degalinėje. Vidutiniškai žmogus užsipila du pilnus automobilio bakus per mėnesį, kas yra apie šimtas litrų, tuomet jis sutaupo apie 4-10 eurų per mėnesį. Suma nėra didelė, tačiau jeigu klientai važiuoja ta pačia krpytimi, o kuro kokybė aukščiausios kokybės, o dažnai net patogiau nei savitarnos kasose.
Dažnai nuolaidos tik skambūs šūkiai
Pasak itin patrauklias kainas pasiūlysiam degalinių tinklui, nuolaidos dažnai šiek tiek savęs ir svarbiasia klientų apgaudinėjimas, nes degalinės stendas rodo vieną kainą, bet kiekvienas asmuo turi skirtingą nuolaidą, tad to paties litro kaina yra skirtinga kiekvienam klientui. Daug patogiau ir pardavėjui, ir pirkėjui, kai galutinė kaina matosi ant reklaminio stendo ir ji ženkliai mažesnė nei visur kitur taikant nuolaidas.
Pasak B. Majausko degalų savikaina yra labai panaši, kainų skirtumas yra tik pelno skirtumas.
Daugelis žmonių galvoja, kad mažesnės kainos asocijuojasi su prastesne kokybe, tačiau kaip ir ankščiau, taip ir dabar „Skulo“ pagrindiniai tiekėjai yra „Orlen“ gamykla Mažeikiuose kaip ir daugelio kitų didžiausių degalinių tinklų. Degalų kokybė nesikeičia, tačiau su šia akcija, kuri taps vartotojų kasdienybe siekia tapti patraukliausių kainų Lietuvoje lyderiais.
Benzino kainų audros – degalinių žaidimai
„Prieš tris savaites daugelis Lietuvos benzino kolonėlių dirbo su minimaliomis maržomis (pelnu), tačiau logiška, kad mėnesio gale reikia atsigriebti ir pakelti kainas. Artėjant žiemai tinklai pradeda konkuruoti tarpusavyje, mano prielaida, kad vidurkis vistiek visada panašus“, – degalinių karus komentuoja B. Majauskas.
Pavyzdžiui Vėlinių savaitgalį akylus vairuotojas pastebėjo, kad degalų kainos krito, vartojimas žymiai išaugo, todėl visi pradėjo siūlyti ypač patrauklias kainas, degalinės vilioja ypač žemomis kainomis, akcijomis bandydami privilioti kuo daugiau vartotojų, šventėms praėjus kainos vėl išauga.
„Lapkričio 1-osios savaitgalis yra vienas didžiausių masinio judėjimo periodas metuose, visi degaliniu tinklai pradeda konkuruoti.
Mūsų tinklas per Vėlinių savaitgalį išvydo rekordinius pylimo skaičius“- sako „Skulas“ nusprendęs kad absoliučiai visi klientai turi lygias teisias į vienodai mažas kainas neatsižvelgiant į jų kuro suvartojimą.