Į Elektrėnus specialios paskirties automobilių lydima vilkstinė keliavo daugiausiai naktimis ir šalutiniais keliais, kad mažiau trukdytų eismui. Katilai Lietuvos keliais buvo nuvežti apie 350 km. Vidutinis vilkikų judėjimo greitis siekė apie 30km/h.
Dėl stambaus krovinio transportavimo perdavimo sistemos operatoriaus „Lesto“ specialistams ne vienoje vietoje reikėjo atjungti elektros įtampą. Kai kur to nepakako, tad teko laikinai nuimti laidus. Taip pat reikėjo išjungti įtampą trijose 330 kV oro linijose Lietuvoje, o siekiant užtikrinti nepertraukiamą energetikos sistemos darbą papildomai laikinai buvo įjungta 330 kV oro linija Latvijoje.
„Biokuro katilų pristatymas – labai svarbus naujų šilumos gamybos pajėgumų plėtros Elektrėnuose projekto etapas. Katilai – pagrindinė šio objekto technologinė dalis, kartu tai ir patys didžiausi, sunkiausiai atgabenami įrenginiai“, – kalbėjo „Lietuvos energijos gamybos“ generalinis direktorius Juozas Bartlingas.
Į Elektrėnus atgabenti biokuro katilai, kurių bendra šiluminė galia siekia 40 MW, gamykloje Suomijoje buvo išbandyti dar kovą ir, atlikus paruošiamuosius darbus, parengti transportuoti į Lietuvą. Toje pačioje gamykloje pagaminti ir dujiniai kito naujų šilumos gamybos pajėgumų Elektrėnuose objekto – garo katilinės – katilai. Jie Elektrėnus pasiekė kovo pradžioje.
Šiuo metu nuo vilkikų platformų katilai perkeliami ant biokuro katilinės pamatų. Juos rangovai baigė lieti dar balandžio pradžioje, tad daugiau nei mėnesį stingęs betonas yra pakankamai stiprus, kad ant jo būtų galima statyti didelio svorio įrenginius.
Į Elektrėnus pristatyti ir pagalbiniai katilų įrenginiai – oro pašildytuvai.