Šią gegužę laivas buvo nuleistas ant vandens.
Dabar teliko apie 5 proc. darbų, kuriuos iš esmės sudaro laivo sistemų bandymai ir eksploatavimas.
Jau baigta ir vienų iš svarbiausių ir specializuotų laivo-saugyklos elementų – SGD rezervuarų - statyba. Iš viso laive sumontuoti 4 rezervuarai, kurių bendras pajėgumas siekia 170 tūkst. kub. Metrų.
Tikrinant laivą planuojama peržiūrėti laivo sraigto varomąją sistemą ir variklio našumą, elektros, šildymo, dujinimo įrenginio ir visų kitų sistemų darbą bei našumą.
Su SGD tipo laivais atliekami specialūs bandymai. Pavyzdžiui, iš viso laive įdiegta 11 tūkst. skirtingų signalų. Kiekvienas jų privalo būti individualiai patikrintas.
Laive bus dirbtinai imituojama nepaprastoji padėtis. Tai bandymai, apimantys laivo manevravimą ir sistemų atkūrimą nutrūkus elektros tiekimui ar esant kitai ekstremaliai situacijai. Visos laivo sistemos bus tikrinamos tiek prie laivų statyklos krantinės, tiek ir jūroje.
Laivo statybai sunaudota 25 tūkst. tonų plieno, laivo ilgis - 294 m, plotis - 46 m, greitis 18 - mazgų, variklis dvejopo kuro: dujos/dyzelinas – elektra.
Planuojama, kad laivas Klaipėdos uostą pasieks 2014-ųjų rudenį.