Akivaizdu, kad toks oro vežėjų susidomėjimas su kaupu užkamšys spragą, atsiradusią, kai ukrainiečių „Aerosvit“ paskelbė bankrotą ir nustojo skraidyti į Vilnių.
Ukrainos įmonė „UTair-Ukraine Airlines“, priklausanti Rusijos bendrovių grupei „UTair“, maršrutu Kijevas-Vilnius keleivius skraidins tris kartus per dieną, o nuo balandžio 27 dienos – kasdien.
Iš Tarptautinio Kijevo Žulianų oro uosto lėktuvai kils 10 val. 20 min., o iš Tarptautinio Vilniaus oro uosto – 13 val. 10 min. Skrydis truks 1,2 val.
Ukrainiečiai keleivius skraidins pernai pagamintu lėktuvu ATR-72-500. Siūloma keliauti dviem klasėmis – ekonomine arba ekonomine “premium“.
Iš Kijevo Žulianų oro uosto, kuris nuo Ukrainos sostinės centro nutolęs 8 kilometrais, „Utair“ skraidina ir į Odesą, Lvovą, Donecką, Charkovą, Luhanską ir Tbilisį.
Į tą patį Kijevo oro uostą iš Vilniaus nuo liepos 5 dienos skraidins ir vengrų oro bendrovė „Wizz Air“. Oro bendrovė viliasi, kad šis skrydis patiks ne tik išsiruošusiems į dalykines keliones, bet ir tranzitiniams keleiviams – tiek į Vakarų Europą keliaujantiems ukrainiečiams, tiek lietuvių turistams. Iš Žulianų oro uosto vengrai rengia skrydžius ir į Antaliją, Veneciją, Valenciją, Sofiją, Simferopolį, Miuncheną, Kutaisį, Budapeštą bei kitur.
Trečiasis konkurentas dėl Vilniaus-Kijevo krypties keleivių į kovą įsitrauks šio mėnesio pabaigoje. „Ukraine International Airlines“ skraidins į Kijevo Boryspolio oro uostą – ten pat skraidino bankrutuojantis „Aerosvit“.