Jeigu iki gegužės pabaigos ši Lietuvos oro bendrovė atkurs nuosavą kapitalą ir pateiks įrodymų, kad jos finansinė padėtis stabili, licencijos galiojimas bus pratęstas.
Pastaraisiais metais „Aurela“ daugiausia skraidino keleivius Didžiosios Britanijos oro bendrovės „Monarch Airlines“ užsakymu. Tačiau nuo praėjusio rudens veiklos mastai visiškai susitraukė.
Rudenį viename Didžiosios Britanijos oro uostų nusileidęs „Aurelos“ lėktuvas nuslydo nuo pakilimo ir leidimosi tako ant žolės. Po šio incidento „Monarch Airlines“ nutraukė bendradarbiavimą su lietuvių oro linijų bendrove.
Anot Lietuvos civilinės aviacijos administracijos vadovo Kęstučio Aurylos, licencijos galiojimas sustabdytas, mat „Aurelos“ finansinė padėtis nebeatitinka Europos parlamento oro susisiekimo paslaugų reglamento.
Oro vežėjas privalo užtikrinti, kad gali vykdyti savo įsipareigojimus 12 mėnesių, net jeigu negautų jokių pajamų.
Šiuo metu „Aurela“ turi du nuomojamus lėktuvus.
K. Auryla neatskleidė, kokio gylio duobė atsivėrė „Aurelos“ biudžete. Tačiau tokių bėdų, kai stabdomas licencijos galiojimas, šis oro vežėjas patiria nebe pirmą kartą. Licencijos galiojimas dėl finansinių problemų „Aurelai“ buvo sustabdytas ir 2010-ųjų gruodį.
Antrąjį oro bendrovei privalomą dokumentą – oro vežėjo pažymėjimą – „Aurela“ turi. K. Auryla patikino, kad aviacinio saugumo reikalavimus ši bendrovė atitinka.