Įgyvendinus šį projektą Klaipėdos uostas galėtų priimti didžiausius pasaulio jūrinių krovinių vežėjus ir vietoje paskirstyti krovinį kitiems Baltijos jūros uostams.
„Konteinerių terminalo plėtra labai atsakingas žingsnis, todėl generalinio rangovo pasirinkimą lėmė ne žemiausia darbų kaina, o kompanijų patirtis, pasaulinis pripažinimas ir profesionalumas. Generaliniu rangovu pasirinktos gerai statybų rinkoje žinomos Suomijos kapitalo įmonės – „Lemminkainen Lietuva“ ir „YIT Kausta“ – turi didelę sunkių apkrovų dangų ir pramoninių pastatų įrengimo patirtį bei taiko pažangiausias statybų technologijas“, – sakė „Klaipėdos Smeltės“ generalinis direktorius Rimantas Juška.
Pasak statybos darbus atliksiančios bendrovės „YIT Kausta“ generalinio direktoriaus Kęstučio Vanago, tai pirmas kartas Lietuvoje, kai tokiu mastu bus tvarkomas uosto konteinerių terminalas. „Ši patirtis svarbi ne vien mūsų bendrovei, bet ir visam šalies statybų sektoriui. Mes esame sukaupę išties nemažai pramoninių objektų statybos patirties, tačiau darbuotis gerinant uosto veiklą teks pirmą kartą. Neabejoju, kad mūsų komanda su šia užduotimi susitvarkys puikiai“, – teigė K. Vanagas.
Užbaigus konteinerių paskirstymo centro įrengimo darbus, ant giliavandenių krantinių bus sumontuoti laivų krovos „Ship-to-Shore“ (STS) tipo kranai, kurie galės aptarnauti okeaninius 6,5–11,6 tūkst. sąlyginių konteinerių (TEU) talpos laivus. Metinis terminalo pajėgumas sieks 750 tūkst. TEU.
Projektas, kurio vertė 116 mln. litų, finansuojamas Europos rekonstrukcijos ir plėtros banko bei SEB banko skolintomis lėšomis. Jį žadama užbaigti iki kitų metų rugpjūčio.
Nuo 2008 metų rugsėjo kompanija „Klaipėdos Smeltė“ priklauso tarptautiniam konteinerių terminalų tinklui „Terminal Investment Limited“, holdingo principu valdančiam apie 28 terminalus skirtinguose žemynuose ir glaudžiai bendradarbiaujančiam su viena didžiausių laivybos kompanijų „Mediterranean Shipping Company“.