Oro vežėjo pažymėjimas yra svarbiausias dokumentas bendrovei,
siekiančiai pradėti skrydžius.
CAA specialistai nurodė „Air Lituanica“ atstovams pateikti trūkstamus
dokumentus, mat kol kas negautas verslo planas, nenurodyti planuojamų
naudoti orlaivių modeliai ir būsimi maršrutai.
CAA vadovai plačiau nekomentuoja gautų ir trūkstamų dokumentų, nes tai
esą yra konfidenciali informacija.
Tuo tapu idėjos autorius Vilniaus meras Artūras Zuokas pareiškė, kad „Air Lituanica“ lėktuvai į padangę turėtų kilti jau šiemet vėlyvą
pavasarį.
„Visi svarbiausi sprendimai priimti, parengiamieji darbai atlikti“, -
sėkminga projekto eiga džiaugėsi sostinės meras.
CAA vadovas K. Auryla mano, kad iki to laiko tikrai galima sėkmingai
pasirengti skrydžiams ir sutvarkyti visus formalumus, jeigu tik bus
rimtai dirbama.
Anksčiau skelbta, kad veiklos pradžioje „Air Lituanica“ naudos du „Embraer 175“ arba „Boeing 737“ lėktuvus - pastarųjų šiuo metu galima išsinuomoti labai pigiai.
Orlaiviai „Boeing 737“ labai populiarūs tarp vežėjų, tačiau kai metų
pradžioje veiklą nutraukė kelios oro bendrovės, susidarė didelė šio
modelio lėktuvų pasiūla.
Svarbiausių „Air Lituanica“ skrydžių krypčių sąraše minimas Amsterdamas,
Briuselis, Kijevas, Londonas ir Maskva.
Vilniaus savivaldybei priklausys 34 proc. bendrovės „Air Lituanica“
akcijų, Lietuvos investuotojams - dar 17 proc. akcijų.
Likusį paketą siūloma įsigyti strateginiam investuotojui. Prisijungti
prie ambicingo projekto buvo gundami vienos didžiausių Azijoje šalyse
Tailando oro bendrovės „Thai Airways“ vadovai, tačiau jie didelio noro
nerodo.