„Permainos Baltijos šalių rinkoje susijusios su baigiamu įvykdyti trejus metus trukusiu bendrovės restruktūrizavimo planu ir siekiu atsisakyti orlaivių „Boeing 735-500”, – aiškino „Czech Airlines” atstovas Danielis Sabikas.
Skrydžių į Vilnių, Rygą ir Taliną atsisakantys čekai nenori netekti Lietuvos, Latvijos ir Estijos keleivių, tad bendradarbiaus su Latvijos įmone „AirBaltic”, su kuria ketina rengti jungiamuosius skrydžius per Rygą.
„Čekams šie maršrutai buvo nekokie, srautas į Prahą nebuvo didelis, daugiau keleivių rinkdavosi šią kryptį kaip tranzitinę.
Pernai ir šiemet čekai atsisakė nemažai krypčių iš Prahos, tad sumažėjo ir keleivių”, – kalbėjo TVOU atstovas Simonas Bartkus.
Lėktuvai iš Vilniaus į Čekijos sostinę pastaraisiais mėnesiais būdavo užpildyti vos 40 proc.
TVOU laukia dar vienas pokytis – skrydžius į Dubliną nuo sausio 13 d. nutraukia „Aerlingus”. Airijos bendrovė tikina šios krypties atsisako laikinai, bet kada atnaujins skrydžius, nežinia.
„Jos lėktuvų užpildymas siekė 70 proc. Tai neblogas rodiklis, bet srautas į Dubliną jau kuris laikas mažėja. Ir skrendančiųjų mažiau, ir skrydžių pasiūla didesnė”, – kalbėjo S.Bartkus.
Į Airijos sostinę iš Vilniaus ir Kauno skraidina „Ryanair”.