„Pirmininkavimo Europos Sąjungai metu, Lietuva neturi likti oro transporto nuošalyje. Tačiau mokėti milijonus litų siekiančias garantijas ar laukti kol viena ar kita skrydžių bendrovė pradės savo veiklą ar išanalizuos situaciją rinkoje – irgi ne išeitis.
Jau šiandien mes turime visas galimybes ir pajėgumus aptarnauti net ir didesnį keleivių skaičių.
Kitais metais planuojame plėsti savo orlaivių parką. Mūsų lėktuvų bazės yra plačiai išdėstytos visoje Europoje, todėl galime per gana trumpą laiką suorganizuoti realų skrydį, pasitelkdami arčiausiai esančius lėktuvus“, - susidariusią situaciją komentavo „Small Planet Airlines“ vadovas Vytautas Kaikaris.
Anksčiau pranešta, kad ant bankroto slenksčio atsidūrusi „Brussels Airlines” norėtų milijono eurų garantijos, kuri užtikrintų, kad ji nepatirs nuostolių, jei skrydžiai iš Vilniaus į Briuselį nebūtų pelningi ir lėktuvuose nebūtų užimta bent 85 proc. vietų.
Sukirtę rankomis su Lietuvos atstovais Belgijos aviatoriai pakeistų kartą per dieną vykdomo skrydžio laiką į Lietuvai patogesnį. Kiek kainuotų antrasis Lietuvos pageidavimas – kad „Brussels Airlines” kitų metų antrąjį pusmetį kasdien skraidintų du kartus per dieną, kol kas net nekalbama.
Vilniaus miesto savivaldybės
įkurta skrydžių bendrovė „Air Lituanica“ tikino, kad ji kitų metų
pavasarį pasiūlys skrydžius į Briuselį. Tačiau bendrovė dar
neturi veiklai reikalingų leidimų ir kol kas nepradėjo jiems gauti
būtinų procedūrų, pranešė BNS.
„Air Lituanica“ dėl oro vežėjo pažymėjimo į CAA privalo
kreiptis ne vėliau kaip 90 dienų iki numatomos veiklos pradžios.
Vėliau įmonė privalės gauti ir veiklos licenciją.