Pastebima, kad tai tik pirminis vertinimas, tikslios išlaidos bus nustatytos iki 2013 m. vidurio pasibaigus konkursams.
Jūrinės „Pietų srauto“ dalies statyba vertinama, kaip ir anksčiau, 10 mlrd. eurų, sausumos dalies statyba - 6 mlrd. eurų (anksčiau jos prognozuojama kaina siekė 5,5 mlrd. eurų).
Lapkričio 8 d. pranešta, kad kitą savaitę Bulgarija pasirašys investicinį sprendimą dėl „Pietų srauto“. Apie tai, kaip praneša naujienų agentūra „Focus“, pareiškė Bulgarijos ekonomikos, energetikos ir turizmo ministras Delianas Dobrevas.
Spalio 31 d. Vengrija ir „Gazprom“ galutinai susitarė dėl „Pietų srauto“ Vengrijos dalies statybos. Dar anksčiau buvo priimtas investicinis sprendimas ir dėl dujotiekio Serbijos teritorijoje statybos.
„Pietų srautas“, kurio statybos tikslas - sumažinti Rusijos priklausomybę nuo kuro tranzito per Ukrainos teritoriją, bus tiesiamas Juodosios jūros dugnu iš Rusijos į Bulgariją, o vėliau bus padalytas į dvi atšakas. Viena jų drieksis per Graikiją į Italijos pietus, o kita - per Serbiją ir Vengriją į Austriją.
Kaip ketvirtadienį informuoja „RIA Novosti“, remdamasi bendrovės „Gazprom“ duomenimis, 2016 metais dujotiekiu „Pietų srautas“ planuojama pristatyti 15,75 mlrd. kubinių metrų dujų, 2017 metais - 47,25 mlrd. kubinių metrų dujų, o 2018 metais planuojama pasiekti 63 mlrd. kubinių metrų lygį. Anksčiau pasiekti 63 mlrd. kubinių metrų dujų pajėgumą buvo planuojama tik 2019 metais.
Dujotiekio „Pietų srauto“ statyba brango ir anksčiau. 2009 m. gegužę „Gazprom“ vadovas Aleksejus Mileris skelbė, kad projektas kainuos 8,6 mlrd. eurų, tačiau po pusantrų metų kaina buvo padidinta beveik du kartus.