Kauniečiams ir miesto svečiams, regis, dar ilgai teks laukti, kol bus visiškai sutvarkyta svarbi miesto transporto arterija – Parodos gatvė. Žadėję, kad prasidėjus mokslo metams šia gatve pradės kursuoti visuomeninis transportas, Kauno vadovai viešai apsijuokė.
Imta teisintis, esą iškilo nenumatytų sunkumų, atsirado papildomų darbų, tad gatvę tvarkantys darbininkai nuo grafiko atsilieka keliomis savaitėmis. Dabar viešai deklaruojama, kad viešasis transportas į kalną kils nuo rugsėjo 17 dienos.
Lrytas.lt žurnalistui prieš vidurdienį apsilankius darbų vietoje pribloškė tvyrojusi ramybė. Remontuojamame kelyje matėsi tik vienas, kažkur sliūkinantis darbininkas, technika stovėjo be darbo. Užtat ekskavatoriaus bei grunto lyginimo mašinos kabinose miegojo susirangę darbininkai. Asfaltu padengta apie pusė kalno, ar spės darbininkai viską baigti iki minėtos rugsėjo 17 dienos – kol kas neaišku.
Pakilus į Parodos kalną K. Petrausko gatvėje šioks toks judesys buvo, tačiau dirbo vos keli žmonės, o kiti atsainiai į juos žiūrėjo arba atokiau sėdėjo.
Darbus atliekančios bendrovės „Fegda“ Kauno padalinio vadovas Oskaras Bardziliauskas labai nustebo paklaustas, kodėl atsiliekant nuo grafiko keliomis savaitėmis darbininkai darbo vietoje miega. Jis tikino, kad esama įvairių kliūčių į darbų vietą tiekiant vandenį, dėl to esą galėjo laikinai sustoti darbai. Bendrovės atstovas taip pat svarstė, kad tuo metu, kai darbų vietoje lankėsi lrytas.lt žurnalistas, galėjo būti pietų pertrauka, nes darbininkai dirba nuo 7 valandos.
Kauno savivaldybės miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis pažadėjo pasidomėti, kodėl vėluojant baigti gatvės rekonstrukciją darbininkai miega.
Paklausus, ar tokioje situacijoje nebūtų tikslinga darbus organizuoti dviem pamainomis, kol leidžia oro sąlygos dirbti naktimis, A. Pakalniškis minėjo, kad šiai iniciatyvai prieštarauja šalia esančių namų gyventojai. Pasak valdininko, savivaldybė sulaukia nemažai skundų, kad darbai pradedami labai anksti ir trunka iki vėlumos.
Planuojama išasfaltuoti dviejų eismo juostų ruožą ir juo leisti važiuoti viešajam transportui. Po to ketinama išasfaltuoti šalia esantį kelio ruožą, dar dvi eismo juostas. Baigus šiuos darbus bus tvarkomi šaligatviai. Kada į Parodos kalną pradės kilti troleibusai, dar tiksliai nėra aišku.