Nors grūdų eksportas yra privatus verslas, tačiau iki šiol ūkininkai galėjo naudotis „Lietuvos geležinkelių“ vagonais kiek mažesne nei vidutine rinkos kaina.
Su šia problema susiduriama kiekvienais metais, tačiau dabar geležinkeliečiai pareiškė, kad neketina toliau taikstytis su ūkininkų reikalavimais.
„Šiuo metu ūkininkai už vieną vagoną moka po 51 litą, kai vidutinė rinkos kaina gali siekti iki 70 litų“, - portalui lrytas.lt sakė „Lietuvos geležinkelių“ atstovas A. Palionis.
Tuo tarpu Lietuvos valstiečių liaudininkų sąjungos pirmininkas Rimantas Karbauskis tvirtina, kad „Lietuvos geležinkeliai“ meluoja ir neužtikrina ūkininkams būtinų vagonų.
„Nors jie („Lietuvos geležinkeliai“, - red. past.) prisiekinėjo, kad patenkins mūsų poreikius, bet jie tenkina vos trečdalį to, ko reikia“, - sakė R. Karbauskis, kaltindamas geležinkelių įmonę tuo, kad ji vagonus išnuomojo privatiems verslininkams, kurie dabar vagonus ūkininkams pernuomoja brangiau.
Dėl susidariusios situacijos ūkininkų atstovai ketina kreiptis į STT.
„Lietuvos geležinkeliai“ informuoja, kad perveš visus užsakytus ir numatytus eksportuotojų ir ūkininkų grūdų kiekius, kartu pabrėždami, kad šiuo metu su grūdų eksportuotojais ir ūkininkais nepasirašyta nė viena sutartis.