„Tai didelis įvykis Lietuvai ir Klaipėdos uostui. Tikimės, jog atidarius naują šiuolaikišką terminalą iš Klaipėdos turėsime daugiau keltų linijų į kaimynines valstybes. Taip gerinsime susisiekimą Lietuvos gyventojams, Vakarų Lietuvos regionas taps patrauklesnis turizmui“, - sakė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.
Naujas terminalas bus pajėgus per metus aptarnauti 1 mln. keleivių, pervežti apie 0,5 mln. automobilių ir 5 mln. tonų krovinių.
Terminalas statomas iš Europos Sąjungos paramos, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos ir „Achemos grupės“ lėšų. Iki 2013 m. vasaros reikės pastatyti ne tik antžeminę terminalo dalį, bet ir įrengti krantines, prieplauką, rekonstruoti privažiuojamuosius kelius.
Antžeminė terminalo dalis kainuos apie 73 mln. litų.