Gyvenimą palengvino dešimtims vaikų
556 valandų psichologinės ir terapinės pagalbos 42-iems vaikams – štai tiek su SOS vaikų kaimų partnerio „Pepco“ finansine parama pavyko suteikti mažyliams. Anot organizacijos komunikacijos vadovės Paulinos Briginaitės, ši prekybos tinklo suteikta finansinė pagalba reikšmingai pakeitė ne vieno vaiko ir jaunuolio gyvenimą bei emocinį gerbūvį.
„Viena istorija, kuria noriu pasidalinti, susijusi su mergina, vardu Gabrielė (red. past. vardas pakeistas). Kai ji pateko į SOS vaikų kaimą, merginos gyvenimas buvo paženklintas gilia emocine trauma, kilusia dėl sudėtingų šeimos santykių ir emocinių išgyvenimų. Gabrielė buvo labai uždara ir sunkiai bendravo su kitais vaikais. Psichologinė pagalba, finansuota „Pepco“, leido jai reguliariai lankytis pas specialistą, kuris padėjo susidoroti su jos išgyvenimais. Su psichologės pagalba Gabrielė išmoko atpažinti ir išreikšti savo jausmus bei – lėtais žingsniais – pradėti pasitikėti kitais“, – pasakoja SOS vaikų kaimai atstovė.
Ir priduria, kad ši parama merginai padėjo atsigauti emociškai, įgyti daugiau pasitikėjimo savimi, aktyviau dalyvauti skirtingose veiklose ir netgi susirasti draugų.
„Šiuo metu Gabrielė ne tik geriau jaučiasi, bet ir turi aiškius ateities planus – svajoja tapti socialine darbuotoja ir pati padėti vaikams, kurie susiduria su panašiomis problemomis. „Pepco“ parama psichologinei pagalbai yra gyvybiškai svarbi, nes ji tiesiogiai keičia vaikų gyvenimą. Kiekviena parama yra investicija į jų laimingą ateitį, ir būtent tokios partnerystės užtikrina, kad vaikai ne tik gautų materialinę pagalbą, bet ir emocinę paramą, kurios jiems taip reikia“, – aiškina P.Briginaitė.
Savo ruožtu „Pepco“ marketingo vadovė Marta Butkevič-Repšė džiaugiasi, kad įmonė gali prisidėti prie vaikų gerovės ir šviesesnės ateities. Esą tokia pagalba mažiesiems yra neatsiejama visos prekės ženklo filosofijos ir vertybių dalis.
„Nors socialinės veiklos krypčių yra daugybė, jau prieš daug metų nusprendėme veikti kryptingai ir savo socialinę veiklą nukreipti į vaikų gerovės užtikrinimą. Tai apima vaikų laisvalaikio organizavimą, tobulėjimo galimybių kūrimą, mokymą bei lygių galimybių gyvenime užtikrinimą. Tikime, kad norint, jog visuomenė augtų ir bręstų, būtina investuoti į ateities kartą. „Pepco“ įsitraukimas į socialines problemas yra strateginė investicija į visuomenės ateitį. Rūpindamiesi vaikų gerove, prisidedame prie jos brandos, ilgalaikio tobulėjimo ir augimo, o tai yra būtina siekiant kurti sėkmingą ir atsakingą visuomenę“, – įsitikinusi pašnekovė.
Pagalbos ranką nori tiesti ir patys darbuotojai
P.Briginaitė džiaugiasi, kad „Pepco“ suteikė finansinę paramą tiek psichologinės ir emocinės, tiek materialinės vaikų gerovės gerinimui – įmonė skyrė ir papildomą finansinę paramą, kuri nukeliavo 4-iems organizacijos vaikų dienos centrams.
„Šie pinigai leido padengti dalį vaikų dienos centrų išlaidų. Į jas įėjo ir komunaliniai mokesčiai, ir kasdienis šiltas maistas, ir higienos priemonės. Šie dalykai daugeliui žmonių yra savaime suprantami, tačiau, deja, vaikų dienos centrus lankantiems vaikams jie dažnai gali būti prabanga. Taip pat ši finansinė parama padėjo apmokėti vaikų pramogas, edukacijas, išvykas į kiną, muziejus, apsilankymus kavinėse. Ši partnerystė atliepia ne tik mūsų organizacijos misiją, bet ir tiesiogiai prisideda prie vaikų gyvenimo kokybės gerinimo. Tokios įmonės kaip „Pepco“, kurios renkasi investuoti į vaikų gerovę, ne tik suteikia finansinę paramą, bet ir prisideda prie ilgalaikio poveikio bendruomenėms“, – šypsodamasi teigia SOS vaikų kaimų komunikacijos vadovė.
Beje, prie finansinės paramos vaikams mielai prisideda ir pačios įmonės darbuotojai – esą jie noriai tampa įvairių socialinių iniciatyvų dalimi ir aktyviai jose dalyvauja. M.Butkevič-Repšė dalijasi, kad gausus būrys darbuotojų įsitraukė į akciją „Better Move“, kurios metu jie rinko žingsnius ir sportavo.
„Iniciatyva „Better Move“ siekia skatinti fizinį darbuotojų aktyvumą. Šio judumo iššūkio metu surinkti žingsniai virsta pinigais, skiriamais nevyriausybinių organizacijų projektams, susijusiems su vaikų aktyvumo skatinimu. Šiais metais surinktos lėšos leido atnaujinti vaikų žaidimų aikštelę SOS vaikų kaime. Manome, kad tai yra puikus pavyzdys kaip įmonės ir darbuotojų pastangos tiesiogiai prisideda prie bendruomenių gerovės“, – teigia „Pepco“ regiono marketingo vadovė.