Vaikų aprangos ir avalynės tendencijos: kas madinga šį sezoną?

2021 m. balandžio 30 d. 10:28
Pavasaris ir atšilę orai kviečia ne tik dažniau praleisti laiką lauke, bet ir atnaujinti savo drabužių spintas.
Daugiau nuotraukų (9)
Ne tik savo, bet ir mažųjų, kuriems nauji rūbeliai ar avalynė taip pat suteikia nemažai džiaugsmo.
Parduotuvių tinklus „KIDZONE“, „BabyCity / ToyCity“ ir kitus valdančios grupės „Kotryna Group“ parduotuvių koordinatorė Baltijos šalims Toma Stulpinaitė sako, kad į vaikų aprangos madas šis pavasaris atnešė naujų vėjų, o tėveliai ir patys vaikai juos tikrai jaučia ir šiltajam sezonui siekia pasirūpinti naujais drabužiais, batukais ar aksesuarais.
Daug dėmesio vaikų avalynei
Anot T.Stulpinaitės, atšilus orams, pirmiausiai išauga atitinkamų lauko rūbų bei avalynės paklausa – žieminius šiltus batus keičia drėgmei atsparūs pavasariniai ir vasariniai batukai. Tėveliai taip pat ieško kokybiškų guminių batų bei drėgnam orui skirtų lauko rūbų.
„Džiugu, kad vis daugiau tėvelių išties daug dėmesio skiria mažųjų avalynei. Prieš pirkdami batukus, daug klausinėja arba ateina gerai pasidomėję su konkrečiais norais ir kriterijais, kuriuos turėtų atitikti nauja avalynė. Poreikiai dažniausiai priklauso nuo to, kur avalynė bus avima: jei skirta darželiui, mokyklai, galbūt žaidimams kieme, tuomet labiau žiūrima į praktinę pusę; jeigu pasivaikščiojimams mieste, išskirtinėms progoms – renkamasi grožį“, – sako T.Stulpinaitė.
Naujose kolekcijose derina kokybę ir stilių
„Kotryna Group“ atstovės T.Stulpinaitės teigimu, kol vaiko kojytė formuojasi ir auga, labai svarbu nepagailėti investuoti į kokybišką ir patikimą avalynę.
Juolab, kad šiandien daugelis gamintojų atsižvelgia ne tik į avalynės patvarumą, bet tikrai nepamiršta ir mados tendencijų. Dėl to tėveliai savo mažiesiems tikrai gali rasti ne tik kokybiškus, praktiškus, bet ir stilingus batukus.
„Tokie didelio pirkėjų dėmesio susilaukiantys prekių ženklai kaip „Biomecanics“ „Primigi“, „Superfit“ „Crocs“ „Nike“ ar „Beppi“ tikrai daug dėmesio skiria naujoms savo kolekcijoms ir atsižvelgia tiek į praktinę, tiek į estetinę jų pusę. Labai gražią ir kokybišką pavasario kolekciją šiemet taip pat pristatė „Viking“, kuri savo avalynę testuoja aukščiausio lygio laboratorijose. Verta išskirti ir pirkėjų Lietuvoje jau pamėgtą „GEOX“ prekės ženklą, kurio batukų kvėpuojančios membranos neleidžia perkaisti, sušalti ar prakaituoti vaiko kojytei. Naujoje šio prekės ženklo kolekcijoje vyrauja žemiškos spalvos, kurias lengva derinti prie įvairios aprangos“, – pasakoja T.Stulpinaitė.
Ieškantiems ryškesnių spalvų, anot T.Stulpinaitės, šiemet taip pat yra iš ko pasirinkti. Tokių prekės ženklų kaip „Superfit“, „Primigi“ ar „Beppi“ avalynės kolekcijos šį sezoną pasižymi spalvų įvairove – nuo rožinės, geltonos iki ryškiai raudonos. Be to, galima išsirinkti ir dinozaurais, keksiukais ir kitais paveikslėliais papuoštų batų ar sportbačių.
Madoje – rokerės stilius, gėlės, tropikai ir bohema
„Kalbant apie šio pavasario–vasaros vaikų aprangos madas – jos taip pat yra išties spalvingos ir įvairialypės. Visgi tam tikras vyraujančias tendencijas išskirti galima. Berniukams skirtose kolekcijose šį pavasarį bus gausu dinozaurų, miško žvėrelių, mylimų mašinyčių, o kaip įdomią naujieną būtų galima paminėti vabalų tematiką. Tuo metu tarp mergaičių vis dar populiarus „rokerės“ įvaizdis, metalo atspalviai ir detalės“, – sako T.Stulpinaitė, pridurianti, kad šios tendencijos atsispindi naujausioje „Coccodrillo“ kolekcijoje.
Kartu mergaičių drabužių kolekcijos neapsieina ir be vienaragių ir gėlių motyvų.
Šiuo požiūriu, anot T.Stulpinaitės, šiemet išsiskiria „Mayoral“ kolekcija. Joje netrūksta gėlėtų suknelių, tunikų pūstomis rankovėmis ar žavingų lengvų dryžuotų suknelių.
Be to, šios kolekcijos rūbai išsiskiria kokybiškais audiniais, apgalvotu dizainu ir abejingų nepaliekančiais raštais ir spalvomis – nuo pastelinių žemės atspalvių iki ryškiai raudonos ir geltonos.
„Be to, mergaitėms skirtose kolekcijose šiemet, kaip niekad, gausu kelionių tematikos – palmių, papūgų, ryškių gėlių, kurios nukelia į Havajus ar kitus egzotiškus kraštus. Dar viena šio sezono naujovė – batikos metodu nuspalvinti audiniai ir „bohemos“ stilius. Jo pėdsakų gausu tiek anglų kurtoje naujausioje „NEXT“ kolekcijoje, tiek tarp mados žinovų italų OVS pasiūlytų sezono naujienų, taip pat visų taip pamėgto „Coccodrill“ kolekcijose. Mėgstantiems batikos raštus, gėlių atspaudus, nėrinius ir plačias kelnes šios kolekcijos tikrai turės, ką pasiūlyti“, – neabejoja T.Stulpinaitė.
Apskritai vertinant šio pavasario-vasaros vaikų mados tendencijas, T.Stulpinaitės teigimu, jos turi tarsi dvi labai skirtingas kryptis.
Natūralumo ir gamtos mylėtojai neprašaus rinkdamiesi visas pastelines spalvas, o ypač pistacijų atspalvius bei „bohemos“ temą.
Tuo metu spalvų mėgėjai gali drąsiai rinktis oranžinę, geltoną spalvas ir atostogų įvaizdį ar „rokerio/rokerės“ detales aprangoje.
Svarbu suderinti patogumą ir grožį
T.Stulpinaitė taip pat pabrėžia, kad nors drabužių stilius ir išvaizda vaikams yra labai svarbu, tačiau dar svarbiau, kad avalynė ir drabužėliai jiems būtų patogūs. Kad ir kokie gražūs ir stilingi atrodytų džinsai ar kelnės, vaikas jų greičiausiai antrą kartą nedėvės, jei drabužis jam neleis jausti laisvai.
„Visiems vaikams svarbu, kad rūbai ir avalynė nevaržytų jų judėjimo laisvės, nespaustų, netrintų. Kaip bebūtų, vaikams daugiausiai džiaugsmo teikia judėjimas, žaidimai su draugais, išdykavimas. Tad renkant vaikams drabužėlius to tikrai svarbu nepamiršti“, – pataria „Kotryna Group“ atstovė.
Patogesnės ir sportinio stiliaus aprangos vaikams paklausa, anot T.Stulpinaitės, dar labiau išaugo pandemijos metu, kuomet daugiau laiko praleidžiama namuose ar vaikštinėjant lauke ir pasitaiko mažiau progų dalyvauti šventėse, renginiuose. Dėl to dažnai ieškoma pirmiausiai tokių rūbų ar avalynės, kuri vaikui būtų patogi. Sportinis stilius, „Kotryna Group“ atstovės teigimu, iš namų veržiasi ir į gatvę.
T.Stulpinaitė primena, kad platų pavasario–vasaros sezono vaikiškų drabužių asortimentą jau galima įsigyti atsivėrusiose „KIDZONE“ ir „BabyCity / ToyCity“ fizinėse parduotuvėse, kuriose pasirūpinta saugiu apsipirkimu, užtikrintos COVID-19 plitimo prevencijos priemonės. Saugiu ir patogiu būdu apsipirkti galima ir elektroninėje parduotuvėje www.babycity.lt.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.