Jurgita pašaukimą atrado socialinėse medijose – beveik 15 tūkst. sėkėjų turinti moteris ne tik kuria šeimoms naudingą turinį instagrame, bet ir organizuoja renginius.
Su sekėjais – atvira
Po dukros gimimo pirmus metus praleidusi mėgaudamasi motinystės džiaugsmais, Jurgita Ramanauskienė suprato, kad nebenori būti „tik mama“ ir gyventi vaiko pasaulyje. Jurgita visada buvo aktyvi, todėl papildomos veiklos norėjimas paskatino ją sukurti tinklaraštį „Maži pirščiukai“, kuris šiais metais švęs jau 5-ąjį gimtadienį.
„Tikrai neįsivaizduoju tinklaraščio be savo charizmatiškos dukros Uršulės, kuri yra mano profilio žvaigždė. Tai yra išskirtinis, kūrybiškas, kalbus ir protingas vaikas, bet tuo pačiu metu pasiutęs, neklausantis, kaip ir visi kiti vaikai. Manau, kad Uršulė yra mano varomoji jėga.
Žinoma, neįsivazduoju tinklaraščio ir be savo komandos, kurios tikriausiai nematote ekranuose, tačiau ji yra visada su manimi: mano vyras, vyro sesuo, kuri yra mano asistentė, mano fotografė, kuri man padeda ne tik fotosesijų metų, tačiau ir kituose darbuose“, – kalbėjo Jurgita Ramanauskienė.
Savo auditoriją Jurgita pritraukė būdama tikri ir nuoširdi. Ji teigia, kad būtent atvirumas padėjo užauginti tokią pačią auditoriją šalia savęs – širdingą, švelnią.
„Yra svarbus motinystės parodymas iš visų pusių – vieną rytą tu džiaugiesi, apsikabini su vaiku ir būni labai laimingas, o kitą rytą tau sprogsta galva ir nežinai, nuo ko pradėti save „rinkti“, išvažiavus vaikui į darželį. Pajaučiau, kad būdama atvira su savo auditorija pritraukiau tokius pat žmonės prie savęs. Tai yra stipriai pajaučiama renginiuose, kai susitinku su žmonėmis, kurie mane stebi ir pamatau, kokie jie yra šilti, nuoširdūs“, – su šypseną ant veido Jurgita apibūdina savo sėkėjus.
Būti matomai – nelengva
Kalbant apie išsūkius, nuomonės formuotoja užsiminė apie tai, kad visuomenėje nuomonės formuotojo darbas dažnai nėra pripažįstamas tikru darbu.
„Žmonės įsivaizduoja, kad tai nereikalauja nei daug jėgu, nei daug valandų. Iš tiesų influenceriai dirba 365 dienas per metus, kiekvieną dieną. Turiu patirties marketingo srityje, dirbau didelėje įmonėje marketingo projektų vadove. Galiu pasakyti, jog dirbau tokį darbą, kokį dirbu dabar, tik tada turėjau didesnę komandą ir didesnį pinigų biudžetą“, – kalbėjo ji.
Jurgita neslepia, kad yra sunku išlaikyti balansą tarp asmeninio gyvenimo ir turinio kūrimo, bendravimo su auditorija. Pati nuomonės formuotoja neseniai pradėjo laikytis taisyklės – į „Instagram“ asmenines žinutes nebeatsakinėja po 18 valandos ir savaitgaliais. Ji prisipažįsta, kad anksčiau iš karto atrašinėdavo į kiekvieną žinutę, kas atėmė iš jos daug energijos.
„Nuolatinis nuovargis ir minčių sukimasis niekada nesustoja, kai noriu visiems atrašyti. Turiu leisti sau pailsėti ir turiu gerbti savo šeimos laiką“, – sakė Jurgita.
Norinčių dalyvauti renginiuose netrūksta
J. Ramanauskienė bendrauja su sėkėjais ne tik socialinėse medijose, bet ir per savo organizuojamus renginius. Iš viso Jurgita yra organizavusi 33 pramoginius bei edukacinius renginius. Kaip teigia ji pati, jeigu ne karantinas – renginių būtų daug daugiau. Norinčių dalyvauti renginiuose yra daug, tad tenka atmesti kai kurių žmonių registracijas, dėl ko nuomonės formuotojai yra nemalonu. Pavykusių renginių rodiklis Jurgitai yra laimingi vaikai ir jų spindinčios akys.
„Atsisveikinant su vaikais ir tėvais, dalinant renginių rėmėjų dovanas to spindesio neįmanoma paaiškinti. Labai dažnai graudinuosi renginio pabaigoje, nes visi vaikai yra nuostabūs. Mes, tėvai, dažnai galime ateiti į renginį ir pastebėti dalykus, kurie mums nepatinka, o vaikai viskuo džiaugiasi – to galime iš jų pasimokyti“, – aiškina ji.
„Maži pirščiukai“ įkūrėja bendradarbiauja su įmonėmis bei kuria reklamas, tačiau prieš tai atsakingai analizuoja produktą. Jai yra svarbu, kad jos reklamuojamas produktas būtų naudingas ir jai būtų leista laisvę kurti, nes reklamuoti pagal šabloninį reklamos maketą moteris atsisako.
„Negyvenu sandėlyje ir nenoriu turėti daiktų, vien tik tam, kad turėčiau, nes tai nėra mano prioritetas. Jeigu matau poreikį produktui, įvertinu jo kokybės ir kainos santykį. Žinau, kaip sunkiai yra uždirbami pinigai, todėl labai vertinu, kai daiktas būna tiek kokybiškas, tiek atitinkantis savo kainą.
Taip pat yra svarbi pagarba ir kūrybinė laisvė. Jeigu esu įstatoma į rėmus ir man yra sakoma, kada paleisti muziką, kada rodyti vaiką ir produktą – negaliu dirbti. Esu nutraukiusi ne vieną bendradarbiavimo sutartį vien tik todėl, kad man buvo paruoštas reklamos šablonas, pagal kurį jau kiti influenceriai viską nufilmavo. Taip išeina, kad pas visus matai kitą vaiką, tik tą patį vaizdą“, – originalumo svarbą pabrėžė Jurgita.