Gyventojai, turintys klausos negalią, „Sodroje“ konsultuojami lietuvių gestų kalba

2024 m. spalio 1 d. 16:59
„Sodra“ nuo šiol teikia konsultacijas lietuvių gestų kalba. Ši paslauga suteikia galimybę klausos negalią turintiems žmonėms lengviau ir patogiau spręsti su socialiniu draudimu susijusius klausimus bei gauti reikiamą informaciją.
Daugiau nuotraukų (1)
Paslauga teikiama nuotoliniu būdu dešimtyje „Sodros“ klientų priimamųjų: Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio, Alytaus, Marijampolės, Mažeikių, Utenos, Kėdainių.
„Sodra“ daug dėmesio skiria savo teikiamų paslaugų ir pastatų pritaikymui žmonėms su negalia. Mums svarbu, kad visi žmonės, nepriklausomai nuo jų galimybių, gautų socialinio draudimo paslaugas jiems priimtinu būdu“, – sako „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėja Jurgita Leikienė.
Asmuo, kuris turi klausos negalią ir bendrauja lietuvių gestų kalba, atvykęs į klientų priimamąjį, per patogų mobilų įrenginį – specialią planšetę su integruotu garsiakalbiu ir kamera, gali išsikviesti lietuvių gestų kalbos vertėją. Vertėjas nuotoliu, per vaizdo skambutį, realiu laiku bendrauja bei padeda klientų priimamojo darbuotojams bendrauti su į „Sodrą“ atvykusiu klientu lietuvių gestų kalba.
Pirmasis konsultacija lietuvių gestų kalba pasinaudojo Kauno kurčiųjų centro direktorius Mykolas Balaišis.
„Išbandžiau Kauno Sodros skyriuje konsultaciją su nuotoline gestų kalbos vertimo paslauga ir galiu pasakyti – puikiai veikia! Tikrai labai patogu: gestų kalbos vertėjas ekrane aiškiai matomas, nereikia pačiam laikyti planšetinio kompiuterio rankose, galima be trukdžių bendrauti gestų kalba. Kurtiesiems konsultacijas teikiančio darbuotojo darbo vieta aiškiai matoma, priėmimas – lengvas ir malonus. Tai – puikus pavyzdys, kaip galima užtikrinti tinkamą paslaugos teikiamą asmenims su klausos negalia“ – sako Mykolas Balaišis.
Kaip ir kitoms konsultacijoms, konsultacijai lietuvių gestų kalba reikia registruotis iš anksto. Registruotis vizitui galima užpildžius registracijos formą https://www.sodra.lt/isankstine-klientu-registracija arba paskambinus telefonu +370 5 250 0883. Kiekvienas klientas, užsiregistravęs konsultacijai, gaus patvirtinimą ir bilieto numerį su tiksliu apsilankymo laiku.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.