Anastasija pasiūlė pašnekovę sujungti su greitosios medicinos pagalbos tarnyba ir paklausė jos adreso, tačiau moteris atsisakė medikų pagalbos.
Ji taip pat nesakė savo adreso, atskleidė tik vardą ir amžių. Tęsiant pokalbį paaiškėjo, kad ji turi rimtų sveikatos problemų, buvo gydyta psichiatrijos ligoninėje.
Tuo pat metu, kai buvo bandoma užmegzti kontaktą, siekta išsiaiškinti ir paskambinusios moters adresą.
Nors išmanusis telefonas dar 24-ąją pokalbio sekundę atsiuntė tikslius vietos duomenis, paaiškėjo, kad skambinta iš vieno Vilniaus daugiabučio, kuriame daugiau nei 100 butų.
Gatvės pavadinimą ir namo numerį perdavus reaguoti turinčioms tarnyboms – policijai ir greitajai medicinos pagalbai – Anastasija tęsė pokalbį su paskambinusia moterimi, siekdama išlaikyti jos dėmesį ir laimėti laiko.
Tuo metu jos kolega Darius tikrino Bendrojo pagalbos centro skambučių archyvą. Taip pavyko rasti ankstesnių kvietimų metu nurodytą tikslų adresą bei kvietėjos pavardę ir vardą, sutampantį su pasakytu operatorei.
Perdavus tarnyboms patikslintą adresą, apie galimą pagalbos poreikį, jei niekas neatidarytų durų, buvo informuotos ir priešgaisrinės gelbėjimo pajėgos.
Kai skubiosios pagalbos tarnybos nuvyko nurodytu adresu, moteris dar kalbėjo telefonu su Bendrojo pagalbos centro operatore. Buto duris atidarė iš miego pakelta ir tarnybų vizito nustebinta jos motina. Iš pradžių neigusi ketinimus nusižudyti, vėliau moteris tai patvirtino. Greitosios medicinos pagalbos brigada, įvertinusi jos būklę, išvežė moterį į ligoninę.
Šįkart beveik 30 minučių trukęs pokalbis ir laiku suteikta pagalba padėjo išvengti tragedijos ir išsaugoti jaunos moters gyvybę. Bendrasis pagalbos centras rekomenduoja, išgyvenant psichologinę krizę, kreiptis pagalbos į psichikos sveikatos specialistus ir emocinės paramos linijas.