Sveikatos priežiūros įstaiga taip pat atkreipia dėmesį, kad į situaciją buvo reaguota nedelsiant.
„Gavus pacientės skundą, ne tik sušaukėme komisiją situacijai tirti, bet ir nedelsiant pasiūlėme jai kitą gydytoją. Pacientė neatsisakė mūsų paslaugų, šiuo metu tęsia gydymą pas kitą specialistą, o skunde minimas gydytojas laikinai nedirba“, – sako Kokybės ir medicininio audito padalinio vadovė Lina Kisielienė.
Pasak jos, pacientės išsakyta patirtis pas gydytoją yra rimtas indikatorius, tačiau šioje situacijoje svarbu išgirsti visas puses. Labai svarbu paminėti, kad apžiūros metu kabinete pacientė su gydytoju nebuvo vieni. Apžiūroje, kaip įprastai, dalyvavo ir bendrosios praktikos slaugytoja, kuri, pagal savo darbo specifiką, padeda gydytojui ir tuo pačiu stebi bei fiksuoja visą apžiūros procesą.
„Siekiant išgirsti visas puses ir objektyviai įvertinti situaciją, komisija kviesis visus apžiūroje dalyvavusius asmenis – ir gydytoją, ir pacientę, ir slaugytoją“, – sako L. Kisielienė ir priduria, jog visi dalyviai patvirtino išsakysiantys savo pozicijas.
Medicinos diagnostikos ir gydymo centras akcentuoja, jog centre jau daugelis metų taikoma geriausia pasaulio praktika, kai gydytojai pacientus informuoja apie kiekvieną veiksmą, kurį ketina atlikti bei paaiškina, kodėl tai būtina atlikti. Taip aiškiai nustatomas profesionalus santykis tarp gydytojo ir paciento bei maksimaliai sumažinama rizika nesusipratimams, nemalonioms ar įtampos kupinoms situacijoms.