RVUL paaiškino, kad į daiktų saugyklą galima patekti tik su praėjimo žetonu, o spintelės atsidaro terminalo valdymo ekrane nuskaičius darbuotojo ID kortelę ir įvedus konkretaus paciento ligos istorijos numerį.
Panašiu principu veikiantys „paštomatai“ ar keleivių bagažo saugyklos jau nebėra naujovė, toks technologinis sprendimas ligoninės aplinkoje Lietuvai dar pakankamai neįprastas, pažymi gydymo įstaiga.
„RVUL įrengtas išmanusis spintelių terminalas suprojektuotas ir pagamintas specialiai mums pagal individualius ligoninės poreikius, jame instaliuota vartotojui draugiška valdymo programa, kuri užtikrins ne tik sklandų pacientų „bagažo“ logistikos procesą, bet ir reguliarų švaros palaikymą – už patalpų valymą atsakingam skyriui siunčiami pranešimai apie neišvalytas spinteles, o klinikiniai skyriai bus automatiškai informuojami, jei išrašius pacientą jo daiktai liko nepaimti.
Tikimės, kad išmanioji saugykla sumažins pacientų ir jų artimųjų rūpestį dėl daiktų saugumo ligoninėje, o mums leis žengti dar vieną žingsnį link šiuolaikiškomis technologijomis pagrįsto kasdienio darbo organizavimo“, – rašė gydymo įstaiga.