„Sukčiai ir toliau nejaučia jokių ribų. Šįkart savo melagystėms skleisti jie vėl pasirinko sveikatos apsaugos ministro Arūno Dulkio veidą. Ministras pristatomas kaip kardiologas“, – rašoma įraše.
Portalas lrytas.lt praėjusią savaitę rašė, kad neaiškių vaistų reklamai panaduoti A.Dulkio pirmtako Aurelijaus Verygos bei žinomo Kauno klinikų vaikų gydytojo prof. Rimanto Kėvalo vardai ir atvaizdai.
Interneto svetainėje „Medizin Zeitschrift“ publikuotame straipsnyje reklamuojamas neaiškios kilmės produktas „Welltone“, pristatomas kaip stebuklingas vaistas kraujagyslėms gydyti.
„Tai – tiesos neatitinkanti informacija“, – įspėja VVKT.
Tarnyba atkreipia dėmesį, kad prekyba vaistais ar kosmetikos gaminiais, taip pat šių produktų reklama nėra SAM veiklos sritis, tad tai turėtų būti vienas pirmųjų indikatorių žmonėms atskiriant – tiesa ar melas skelbiamoje informacijoje.
„Verta pažymėti ir tai, kad straipsnyje gausu rašybos, skyrybos, logikos klaidų“, – pastebima VVKT įraše.
„Būkite budrūs ir nepirkite neaiškios kilmės preparatų. Nerizikuokite savo ir savo artimųjų sveikata“, – „Facebook“ tinkle rašo tarnyba.