Ministerija pirmadienį informavo, kad iki gegužės 1-osios Valstybinė vaistų kontrolės tarnyba (VVKT) sukurs elektroninę reklaminių renginių registravimo formą, kurioje vaistų registruotojas turės pateikti informaciją apie kiekvieną reklaminį renginį, taip pat ir apie reklaminio renginio temą, pristatomus vaistus.
Tokių renginių organizatoriai turės VVKT informuoti tiek apie asmens sveikatos priežiūros įstaigose planuojamus, tiek ir kitose vietose (pavyzdžiui, viešbučiuose) organizuojamus, taip pat ir nuotolinius renginius. Tarnybą reikės informuoti ir apie neįvykusius, atšauktus reklaminius renginius.
Iki šiol renginiai, organizuojami ne asmens sveikatos priežiūros įstaigose, o kitose vietose bei nuotoliniai reklaminiai renginiai nebuvo reglamentuoti.
Ministerija tikisi, kad tai padės skaidrinti farmacijos pramonės ir sveikatos priežiūros specialistų bendradarbiavimą, leis vaistinių preparatų reklamą prižiūrėti centralizuotai ir efektyviai.
VVKT žada tikrinti tokiuose reklaminiuose renginiuose skelbiamą informaciją, organizuoti pačių renginių patikrinimus.
Dėl naujos tvarkos, pasak ministerijos, sveikatos priežiūros įstaigų biurokratinė našta sumažės – atsisakyta renginių registravimo žurnalų, nurodymų, kada informuoti specialistus apie numatomą renginį, tačiau išlieka būtinybė vaistų registruotojui iš anksto suderinti reklaminius renginius su ASPĮ įstaigos įgaliotu asmeniu.
Visuomenė VVKT internetinės svetainės puslapyje galės susipažinti, kokios farmacijos kompanijos ir kokių profesinių kvalifikacijų specialistams organizuoja reklaminius renginius. Teisėtais bus laikomi tik elektroninėje formoje įregistruoti renginiai.
Sveikatos apsaugos ministerija (SAM)^InstantValstybinė vaistų kontrolės tarnyba
Rodyti daugiau žymių