Skausmą kentęs klaipėdietis po šiurkščių medikės žodžių neteko žado

2020 m. birželio 16 d. 11:23
Virginija Kesminė, ve.lt
Video
Kone du mėnesius skausmą krūtinės plote kentęs vyras, pabandęs kreiptis į gydytoją konsultacijos telefonu, sulaukė patarimų, kurie nepadėjo. Vėliau, paprašius gydytojos dėl duriančio skausmo apžiūrėti gyvai, vyras sulaukė frazės, kad jo „nenudurs“ ir numesto ragelio. Poliklinikos vadovybė pripažįsta, kad dėl gydytojos bendravimo su pacientais skundų buvo ir anksčiau.
Daugiau nuotraukų (2)
Laišką redakcijai parašiusi skausmą kentusio vyro žmona Lina (tikrasis vardas ir pavardė redakcijai žinomi) piktinosi atsainiu Klaipėdos miesto poliklinikos vidaus ligų gydytojos darbu.
„Mano vyrui jau antrą mėnesį krūtinės plote yra skausmas, ypač kai įkvepia giliau, duria. Prie gydytojų karantino metu prieiti negalima. Pirmą kartą prieš mėnesį paskambino gydytojai, nupasakojo simptomus, tai liepė gerti ibumetiną ir dėti karštą pūslę. Taip ir darėm, klausėm gydytojos nurodymų, bet nepagelbėjo toks „gydymas“.
Birželio 4 dieną, mano vyrui darbuojantis pas ūkininką, kilnojant maišus, jam taip sudūrė, kad pradėjo trūkti oro ir temti akyse. Skambino šeimos gydytojai kokį pusvalandį, kol prisiskambino. Papasakojo, kas ir kaip nutiko, simptomus, norėjo tą dieną pas ją apsilankyti, o ji pareiškė, kad jau nėra vietų. Bet gydytoja pasakė tokius žodžius, kad žado neteko tiek mano vyras, tiek aš: „Nepergyvenk dėl to, nenudurs tavęs.“ Vyras norėjo užsiregistruoti sekančiai dienai, bet ji padėjo ragelį vyrui bekalbant, jis liko vienas kalbėtis su savimi“, – istoriją nupasakojo Lina.
Pasak jos, po tokio akibrokšto vyras nuvyko į Jūrininkų ligoninę. Ten jį priėmė, apžiūrėjo, atliko tyrimus ir diagnozavo tarpšonkaulinio nervo uždegimą, kuris ir sukėlė ilgai kęstą skausmą.
Skaitytojos teigimu, šokiravo poliklinikos vidaus ligų gydytojos elgesys: „Negalėčiau jos pavadinti gydytoja, kaip ji elgiasi su savo pacientais. Ji nemoka bendrauti su žmonėmis, toks žmogus negali dirbti.“
Buvo problemų dėl bendravimo su pacientais
Klaipėdos miesto poliklinikos administracija, susipažinusi su skaitytojos skundu, nurodė, kad pateiktos informacijos apie gydytojos netaktišką bendravimą su pacientu telefonu, teikiant nuotolinę sveikatos paslaugą, negali nei patvirtinti, nei paneigti, nes abi pusės pateikia skirtingą informaciją.
„Pripažįstame, jog toks gydytojos elgesys, jeigu ji neįsigilino į paciento skundus, neišnaudojo tyrimo galimybių, nepateikė rekomendacijų – tai akivaizdus gydytojo etikos principų pažeidimas“, – komentavo poliklinikos atstovai.
Nurodoma, kad minėta gydytoja dėl bendravimo su pacientais problemų buvo svarstyta poliklinikos Etikos komisijoje.
„Šis atvejis taip pat planuojamas aptarti Šeimos medicinos skyriaus darbuotojų darbiniame pasitarime. Atsiprašydami už tokį gydytojos elgesį informuojame, jog artimiausiu metu ji planuoja nutraukti darbo sutartį poliklinikoje“, – nurodė poliklinikos administracija.
Sykiu pažymėta, kad visą karantino laikotarpį Klaipėdos miesto poliklinika teikė ne tik nuotolines paslaugas, bet ir, esant reikalui, gydytojai priėmė pacientus, atliko tyrimus, vykdė imunizaciją ir nėščiųjų priežiūrą „gyvai“.
poliklinikaKonfliktas^Instant
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.