Dar praėjusiais metais įsigaliojo tvarka, pagal kurią vaistų reklamuotojui, norinčiam suteikti informaciją apie reklamuojamą vaistą, asmeniškai susitikti su konkrečiu mediku negalima. Vietoje asmeninių vizitų yra nustatyta reklaminių renginių gydymo įstaigose organizavimo tvarka. Tačiau farmacijos kompanijos remia medikus ir farmacijos specialistus organizuodamos įvairius profesinius (mokslinius) renginius, gydymo įstaigoms teikia paramą pagal Labdaros ir paramos įstatymą, apmoka specialistams už jų teikiamas konsultacijas, skaitomus pranešimus.
Tad, siekiant skaidrinti gydymo įstaigų bei specialistų darbą ir išsklaidyti galimą nepasitikėjimą, nuo sausio 1-osios įvairios bendradarbiavimo formos turi būti skelbiamos viešai. Tai svarbu, nes medikų ir farmacijos kompanijų bendradarbiavimas gali turėti įtakos priimant sprendimus dėl pacientų gydymo, pavyzdžiui, skiriant tam tikrus vaistus.
Iki šiol tik dalis farmacijos kompanijų buvo priėmusios Sveikatos priežiūros specialistų ir sveikatos priežiūros organizacijų informacijos atskleidimo kodeksą ir savo interneto svetainėse bei bendroje informacinėje sistemoje deklaravo santykius su gydymo įstaigomis bei specialistais.