Deja, šių kelių minučių neužteko problemai nustatyti. Gydytojas tik nurodė, kad sveikata besiskundžiantis vyriškis yra sveikas.
Patarė praustis ūkiniu muilu
Pasak kauniečio, jis vis dar nesijautė užtikrintai gerai ir nusprendė užsirašyti pas kitą specialistą, dirbantį poliklinikoje. Tam, kad vizito sulauktų kuo greičiau, jis už konsultaciją taip pat sutiko mokėti. Pasirodo, kad šis gydytojas taip pat dirba toje pačioje Kardiolitos klinikoje, kaip ir prieš tai apžiūrėjęs urologas.
„Atsiradus problemai intymioje vietoje nuvykau pas urologą į privačią kliniką, nes tikėjausi, kad taip išvengsiu ilgų eilių poliklinikoje, ir, nuodugniai ištirtas bei apžiūrėtas urologo, sužinosiu tikslią diagnozę. Ne paslaptis, kad šios srities specialistas nėra tas, pas kurį norėtųsi lankytis dažnai.
Taigi, atvykęs pas gydytoją papasakojau su kokiais nemalonumais susiduriu. Už apžiūrą, kuri truko vos 5 minutes, susimokėjau 40 eurų. Gydytojas mane apžiūrėjęs tiesiog nusprendė, kad viskas su manimi gerai ir patarė intymią zoną prausti ūkiniu muilu“, – pasakojo vyriškis.
Paskyrė 8 savaičių gydymą
Praėjus 6 dienoms po pirmojo vizito, apsilankius kitoje gydymo įstaigoje buvo atlikti tyrimai ir nustatyta, kad vyro lytiniuose organuose yra išsivystęs uždegimas. Dėl šios priežasties jis privalo laikytis nustatyto gydymo metodo ir 8 savaites gerti mediko skirtus vaistus.
„Suprantu, kad galbūt įvyko žmogiška klaida, tačiau jei klinikoje būtų nuodugniau apžiūrėję, atlikę tyrimus, už kuriuos mielu noru būčiau pats susimokėjęs, kad tik būtų teisingai ir laiku nustatyta problema, gydymą galėjau pradėti jau gerokai anksčiau.
BMP klinikai pareiškiau pretenziją ir paprašiau sugrąžinti pinigus už tokią trumpą konsultaciją. Po mėnesio jie atsiuntė atsakymą, kad nepripažįsta klaidos ir teigia, kad gydytojas gerai apžiūrėjo bei per tas 6 dienas galėjo visko įvykti, t. y. išsivystyti uždegimas“, – pranešė kaunietis.
Prarado pasitikėjimą
Jo teigimu, gerai, kad problema nebuvo tokia rimta, o kas jeigu tai būtų kur kas sudėtingesnis atvejis. Pacientas po skundo pateikimo atsakymo laukė beveik mėnesį, kol klinika atliko tyrimą ir atsiuntė laišką, jog gydytojas tikriausiai neklydo ir per 6 dienų tarpą kol kreipėsi į polikliniką, pacientas galėjo susirgti.
„Man kyla klausimas, kodėl vienas gydytojas nusprendė atidžiau apžiūrėti ir atsižvelgti į nusiskundimus, o kitas – ne. Nuėjau pas privatų gydytoją, tikėjau, kad ten mane gerai ištirs, tačiau išėjo priešingai ir dabar jie nenori pripažinti nei kaltės, nei grąžinti pinigų.
Be to, abiejose paciento kortelėse skirtingų gydytojų yra užrašytas tas pats mano nusiskundimas, įvardyti tie patys simptomai. Tai tik įrodo, kad uždegimas negalėjo išsivystyti iki kito vizito pas urologą, o buvo pasireiškęs jau pirmojo apsilankymo metu. Pasitikėjimas privačiomis klinikomis visiškai krito“, – pareiškė nepasitenkinimą pacientas.
Klinika prieštarauja
Pasak UAB „CGP Management“ kokybės ir audito vadovo Edgaro Balaikos, klinikos padarė viską, ką galėjo.
„Kardiolitos klinikos visada reaguoja į kylančias problemas ar neaiškumus ir ieško būdų joms išspręsti bei taip tobulėti. Kiekvienas paciento prašymas ar nusiskundimas yra sprendžiamas atskirai, todėl ir minimo paciento prašymo–pretenzijos pagrindu buvo inicijuotas vidinis patikrinimas (paciento prašymą–pretenziją gavome 2018 m. kovo 12 dieną).
Su detaliomis minėto patikrinimo išvadomis pacientas buvo supažindintas asmeniškai 2018 m. balandžio 3 dieną“, – į prašymą plačiau pakomentuoti susiklosčiusią situaciją atsakė E.Balaika.
Deja, net ir pateikus paciento pasirašytą raštišką sutikimą bei asmens tapatybės kortelės kopiją, kurioje matyti jo parašas, BMP klinikos atstovai nepanoro toliau komentuoti susiklosčiusios situacijos.