Šokiravo šiurkštus medikės elgesys su vaiku: „Pasiūlė apžiūros eiti į registratūrą“

2017 m. kovo 24 d. 19:31
Pas gydytojus specialistus patekti be talonėlio – vis sudėtingesnė misija. Anksčiau galėdavai tikėtis ir laimę bandyti gyvoje eilėje, o dabar išimčių medikai daro retai. Kita vertus, o kodėl turėtų, jei yra nustatytos kvotos?
Daugiau nuotraukų (1)
Taip pas vaikų otolaringologę patekti Klaipėdos sveikatos priežiūros centre nepasisekė ir dešimtmečiam klaipėdietės Dalės sūnui. Moteris praėjusią savaitę kreipėsi į portalo lrytas.lt redakciją ir tikino, kad situacija piktina dėl nemandagaus ir šiurkštaus medikės elgesio, kuris kartojasi jau ne pirmą kartą.
„2017-03-17 ryte bandžiau šioje poliklinikoje užsirašyti pas savo vaiko gydytoją, LOR gydytoją bei chirurgą. Man, kaip visada, buvo pasakyta, kad talonų nėra, tad bandžiau dėl siuntimo tiesiai eiti pas vaiko gydytoją, išlaukusi eilėje gavau siuntimą ir pas LOR, ir pas chirurgą.
Grįžusi į registratūrą vėl sužinojau, kad talonų nėra, bet buvo pasiūlyta palaukti prie LOR kabineto, kol atsilaisvins kabinetas, žmonių nebus, tada priims. Registratūroje pasakyta, kad gydytoja dirba iki 13 valandos.
Tuo metu abu daktarai (ir chirurgas, ir LOR) dirbo, užsiėmėme eiles prie abiejų kabinetų. Žmonių prie LOR kabineto buvo 4, mes buvome 5-i, po mūsų nieko nebuvo, greit ir priėjome.
Pro praviras duris išėjo močiutė su anūku, aš mandagiai pasisveikinau ir paprašiau LOR gydytojos leidimo užeiti. Iš karto buvo mestas negražus žvilgsnis ir į vaiką, ir į mane, tuoj pat liepė parodyti talonėlį, atsakiau, kad turiu siuntimą tik apžiūrai, ar nėra sinusito likučio. Tai turėjo užtrukti kelias minutes, bet ji neklausė, tik įsakmiai liepė duoti talonėlį.
Dar kartą pakartojau, kad turiu siuntimą, o žmonių eilėje šiuo metu nėra, tada ji pasityčiodama pasakė: čia ne ekstra atvejis ir ateisime kitą savaitę. Paaiškinau, kad vaikas negali nuolat praleidinėti pamokų, o po pietų mudu su vyru dirbame ir negalime jo atlydėti.
Ji manęs paklausė, kas išvis sakė, kad mus priims, atsakiau, jog registratūroje pasiūlė palaukti ir užeiti, kai nebebus žmonių. Tuomet gydytoja man pasiūlė eiti ten ir tegui mano vaiką registratūroje ir apžiūri“, – laiške dėstė moteris.
Pasak klaipėdietės Dalės, patekti pas medikus – itin sudėtinga, o ką jau kalbėti apie tai, kad sunku suderinti vaiko pamokas ir tėvų darbus.
Moteris pasipiktinusi ne tiek dėl pačios tvarkos, kiek dėl bendravimo matant mažamečiam vaikui.
„Toks šiurkštus šios gydytojos elgesys mums – ne naujiena. Kartą per apžiūrą, kai vaikas buvo mažesnis, gydytoja taip pat nemaloniai šaukė ant vaiko: „Ko jis rėkia lyg pjaunamas?“ Nesuprantu, kaip taip galima. Mano sūnui ir taip baisoka lankytis pas medikus, o po tokių incidentų situacija nepalengvėja“, – piktinosi moteris.
Kaip nemalonios situacijos liudijimą ji pateikė ir vaizdo įrašą, kuriame užfiksuota, kad prie gydytojos kabineto niekas nelaukia, tačiau medikė esą vis tiek atsisako vaiką priimti į poros minučių apžiūrą.
„Gydytoja pamatė, kad stoviu su telefonu, dėl to ir balso tonas pasikeitė“, – tikino klaipėdietė.
Klaipėdos sveikatos priežiūros centro vyriausiojo gydytojo pavaduotoja Alfreda Pangonienė atsakyme raštu portalo lrytas.lt redakcijai teigė, kad skundų dėl jų įstaigoje dirbančios otolaringologės bendravimo anksčiau nėra gavusi, o registratūroje pacientei buvo pasiūlyta registruotis vizitui.
„Pagal šiuo metu galiojančią tvarką gydytojų specialistų konsultacijoms teritorinės ligonių kasos visoms gydymo įstaigoms yra nustačiusios kvotas, t.y. galima suteikti tik tam tikrą skaičių planinių specialistų konsultacijų, todėl priėmimas pas gydytojus specialistus, įskaitant ir gydytoją otolaringolgą, vykdomas griežtai pagal išankstinę registraciją.
Be išankstinės registracijos priimami pacientai, kuriems būtina skubi konsultacija šeimos gydytojo ar gydytojo pediatro siuntimu su žyma „EXTRA“.
Pacientas į gydytoją kreipėsi su paprastu siuntimu, todėl jo mamai registratūroje pasakyta registruotis planinei registracijai. Tas pat buvo pasakyta ir LOR kabinete – reikalinga išankstinė registracija.
Iki šiol dėl medikės bendravimo su pacientais, kultūros stokos tiek su suaugusiaisiais, tiek su vaikais nusiskundimų nebuvo gauta.
Atvejis aptartas Ambulatorinio konsultacinio skyriaus darbuotojų darbiniame pasitarime“, – rašoma atsakyme redakcijai.
KlaipėdamedikaiKonfliktas
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.