Brunello Cucinelli – šiuolaikinis imperatorius, atsakingas už pasaulio grožį

2017 m. sausio 8 d. 12:41
[[ge:lrytas:lrytas:646441]]
Daugiau nuotraukų (3)
Žvelgdamas pro savo biuro langus į sniegu padengtas centrinės Italijos kalvas, mados imperijos savininkas visuomet mato tai, ką gali nuveikti.
„Kaip sakė kitas imperatorius – Markas Aurelijus, gyvenk taip, lyg ši diena būtų paskutinė, tačiau planuok, tarsi gyvensi amžinai“, – bendrovės „Brunello Cucinelli“ būstinėje Solomėjuje, Umbrijoje, agentūrai AFP duotame interviu sakė B.Cucinelli.
63 metų verslininkas jau seniai yra giriamas už šiuolaikišką darbo praktiką, kuri atnešė komercinę sėkmę. Savo darbuotojams jis draudžia dirbti po 17.30 val. ir tikrinti elektroninį paštą po darbo valandų.
„Kodėl turėtų elgtis kitaip? – klausia jis. – Mes ir taip dirbame per daug, per daug lindime internete. Per visą istoriją žmogus kenčia nuo sielos ligos ir mūsų nuolat sujungtas pasaulis tą ligą dar pablogina.“
Pietūs erdviame B.Cucinelli fabrike trunka 90 minučių: pakankamai ilgai, kad būtų galima užšokti namo ir po pietų nusnausti.
Paklaustas, kodėl jo fabrike tokie didžiuliai langai nuo grindų iki lubų, verslininkas pacitavo prancūzų filosofo Jean-Jacques Rousseau mintį, kad artumas gamtai skatina kūrybingumą.
Į kompanijos būstinę kalvos viršūnėje esančiame 13-ojo amžiaus kaimelyje jis investavo milijonus.
Pagaminta Italijoje
B.Cucinelli mano, kad šiuolaikiniam žmogui būtina atsigręžti į kaimelius ir mažus miestelius, kur taip pat gyvena žmonės. „Kai 1985 metais ėmėme renovuoti Solomėją, mane įkvėpė J.-J. Rousseau mintis, kad reikia palikti miestus ir grįžti į kaimus ir permąstyti žmonijos ateitį“, – sakė jis.
Tokios idėjos daro įtaką ir tam, kaip jis vadovauja savo kompanijai, kurios pardavimai šiais metais gali pasiekti 450 mln. eurų.
B.Cucinelli pagrindines žaliavas, tokias kaip kašmyras, importuoja iš Kinijos ir Mongolijos, tačiau visa kompanijos gamyba vyksta Italijoje. Kompanijos etika ir tvirtos vertybės bei šaknys Italijos kaime yra svarbūs šio prekės ženklo elementai, leidę bendrovei per dešimtmetį išaugti keturis kartus ir tikrai nenuvilti investuotojų.
Italų dizaineris teigia nemetantis iššūkio šiuolaikiniam kapitalizmui, tačiau nori suteikti jam žmogiškesnį veidą, ypač atsižvelgiant į Vakaruose augantį darbuotojų nusivylimą, kuris greičiausiai ir leido iškilti tokiam žmogui, kaip Donaldas Trumpas, bei įvykti „Brexit“.
„Daugelis žmonių iš tiesų jaučiasi pamiršti, – sako italų dizaineris. – Internetas perbraižė pasaulinį darbo žemėlapį. Italija, kaip ir visa Europa, nebegali konkuruoti žemesniame lygyje, ir dėl to padidėjo nedarbas. Tačiau esminė problema yra orumas. Negalime turėti kompanijų, kurios daug uždirba versdamos savo darbuotojus dirbti po 12 valandų už mažą atlyginimą. Mūsų ekonominę veiklą vėl turime paremti orumu.“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.