Kolekcija užbaigta prieš daugiau nei 200 grožio specialistų auditoriją, atvykusių pamatyti šį tendencijų kūrimo procesą, mokytis ir pasisemti idėjų bei išmokti meistrystės.
„The NewBlack“ – tai pernai „Atwins“ komandos pristatytų 2018-ųjų pavasario–vasaros tendencijų tąsa ir sintezė. Dėl to ji ne tik išduoda ateinančio rudens–žiemos sezono paslaptis, bet ir yra aktuali jau šiandien, ką tik sulaukus pavasario.
„The NewBlack“ apibendrina ir reprezentuoja visų 2018-ųjų kryptį: minkštą minimalizmą, dėmesį formai, aiškiems siluetams ir tekstūrai bei transformacijos neišvengiamybę.
Madingiausi plaukų atspalviai: tamsiai pilki, ametisto, mėlyni ir ultravioletiniai
„Pagrindine komandos užduotimi tapo atsisveikinimas su gryna juoda spalva.
Šioje kolekcijoje jos vietą užėmė artimi jai atspalviai: tamsiai pilki, ametisto, mėlyni ir šių metų madingiausi ultravioletiniai tonai“, – atskleidžia „Atwins“ komandos nariai Andrius Mašauskas ir Anatolijus Pajanok.
Madų pristatymą vienija idėja, kad be tamsos nešviečia nė viena žvaigždė. Tamsūs baziniai tonai leidžia geriau atskleisti naujus subtilius atspalvius, o dėmesį į spalvą sutelkti padeda pasirinkti siluetai: jie asimetriški, tačiau aiškūs ir lengvai transformuojami stilizuojant plaukus. Asimetrija leidžia atkreipti dėmesį ir į detales.
Dėl to šukuosenose atsirado skutinėjimų, tribal motyvus primenančių piešinių ir rytietiškų papuošalų.
Šį sykį prie kūrybinės komandos prisidėjo ir prekės ženklo „Zefyras“ įkūrėja ir dizainerė Viktorija Bugajenko, specialiai „The NewBlack“ pristatymui sukūrusi naują drabužių kolekciją.
„Zefyras“ vizitine kortele tapusios netikėtos geometrinės konstrukcijos ir skirtingų medžiagų faktūrų derinimas atspindi pagrindines „Atwins“ kūrybinės komandos pristatytas 2018-ųjų kryptis.
Nenuostabu, kad talentingi kūrėjai susivienijo ir šią viziją įgyvendino drauge. Akį traukiančiu akcentu tapo ir specialiai iš Tolimųjų Rytų atgabenti įspūdingi auskarai.
Kiekvieną pavasarį kylantis noras atsinaujinti aplanko bene visus.