Gigi Hadid vaizdo transliacija buvo rodoma skaitmeniniuose ekranuose metiniame „MOSCHINO“ vakarėlyje Koučeloje, Kalifornijoje ir tiesiogiai transliuojama „H&M“ socialiniuose tinkluose.
Šia svarbia naujiena svečiai buvo nustebinti po vidurnakčio.
Jeremy ir Gigi buvo apsirengę pirmaisiais deriniais iš „MOSCHINO [tv] H&M“ kolekcijos.
Tai kolekcija, kupina gyvumo, žaismingumo ir humoro, dėl ko šis prekės ženklas šiandien yra vienas iš labiausiai mėgstamų mados pasaulyje.
Jeremy Scottas „H&M“ sukūrė naujas „MOSCHINO“ kolekcijas moterims ir vyrams bei visą aksesuarų asortimentą, o taip pat ir keletą papildomų prekių, kurios visus nustebins.
„Labai džiaugiuosi dėl „MOSCHINO [tv] H&M“. Visą gyvenimą dirbau siekdamas užmegzti ryšį su žmonėmis per madą, o ši bendradarbiavimo galimybė leis man pasiekti daugiau savo gerbėjų, nei iki šiol būčiau galėjęs tai padaryti“, – teigia Jeremy Scottas, „MOSCHINO“ kūrybinis vadovas.
„MOSCHINO [tv] H&M“ yra tobula partnerystė šiandieniniame mados pasaulyje, sujungianti popkultūrą, gatvės stilių, logotipus bei prabangą.
Jeremy Scottas yra nuostabus – jis žino, kaip suderinti linksmybes ir madą bei užmegzti ryšį su savo gerbėjais visame pasaulyje“, – teigia Ann-Sofie Johansson, „H&M“ kūrybinė patarėja.
„MOSCHINO [tv] H&M“ kampanija yra visiškai nauja, socialinę ir tradicines medijas apimanti televizijos koncepcija, kuri įgyvendinama keliose platformose ir kuria siekiama iš naujo patraukti skaitmeninio pasaulio naudotojų dėmesį bei juos sužavėti.