Paryžiaus mados savaitėje vyravo praėjusių dešimtmečių mados tendencijos. Skambant šokių muzikos hitams podiumu žengė garsiausių Prancūzijos mados namų atstovai. „Saint Laurent“, „Valentino“, „Christian Dior“, „Chanel“, „Miu Miu“, „Givenchy“ ir daugelis kitų – visi jie pristatė kito rudens ir žiemos sezono kolekcijas. Tiesa, su pasipriešinimo kasdienybei prieskoniu.
„Saint Laurent“ mados namai šįkart duoklę atidavė grakštumui. Naujausioje kolekcijoje vyravo trumpi, figūrą išryškinantys drabužiai bei tamsūs atspalviai. Neįmanoma neatkreipti dėmesio ir į aštuntajame dešimtmetyje madingas sukneles pakeltais pečiais – derinamos su odiniais baikeriško stiliaus batais jos modeliams padėjo sukurti elegantiškų maištininkų įvaizdį.
„Valentino“ drabužių kolekcija mados savaitę sušildė švelnumu.
Dizainerio Pierpaolo Piccioli kurti lengvi it plunksnos drabužiai išsiskyrė pastelinėmis spalvomis. „Romantika yra jėga“, – tokia buvo šių mados namų siunčiama žinutė, kurią įgyvendinti padėjo kolekcijoje pastebimas minimalistinis stilius ir įspūdingi gėlių elementai.
„Christian Dior“ mados namų dizainerės Marios Grazios Chiuri įkvėpimu tapo praėjusiame šimtmetyje veikę socialiniai judėjimai. Hipiško stiliaus detalės, klostuoti sijonai ir juodos kepuraitės leido mintimis pabėgti į šeštąjį dešimtmetį, o dėl neįprastų derinių „Christian Dior“ pasirodymas buvo dar labiau ekstravagantiškas ir nepakartojamas.
„Chanel“ Paryžiaus mados savaitėje sukėlė tikrą vasaros ilgesio gūsį, nors pristatė rudens ir žiemos kolekciją. Joje dominavo sidabro bei aukso akcentai. Ūkanota alėja modeliai žygiavo pasipuošę klasikinio kirpimo paltais ir ryškiaspalviais šalikais. Įspūdingą pristatymą vainikavo juodų nėrinių suknelės ir prie jų mūvimos ilgos odinės pirštus atidengiančios pirštinės, jau laikomos „Chanel“ dizainerio Karlo Lagerfeldo skiriamuoju ženklu.
Paryžiaus mados savaitėje vyravo praėjusių dešimtmečių mados tendencijos. Skambant šokių muzikos hitams podiumu žengė garsiausių Prancūzijos mados namų atstovai. „Saint Laurent“, „Valentino“, „Christian Dior“, „Chanel“, „Miu Miu“, „Givenchy“ ir daugelis kitų – visi jie pristatė kito rudens ir žiemos sezono kolekcijas. Tiesa, su pasipriešinimo kasdienybei prieskoniu.
„Saint Laurent“ mados namai šįkart duoklę atidavė grakštumui. Naujausioje kolekcijoje vyravo trumpi, figūrą išryškinantys drabužiai bei tamsūs atspalviai. Neįmanoma neatkreipti dėmesio ir į aštuntajame dešimtmetyje madingas sukneles pakeltais pečiais – derinamos su odiniais baikeriško stiliaus batais jos modeliams padėjo sukurti elegantiškų maištininkų įvaizdį.
„Valentino“ drabužių kolekcija mados savaitę sušildė švelnumu.
Dizainerio Pierpaolo Piccioli kurti lengvi it plunksnos drabužiai išsiskyrė pastelinėmis spalvomis. „Romantika yra jėga“, – tokia buvo šių mados namų siunčiama žinutė, kurią įgyvendinti padėjo kolekcijoje pastebimas minimalistinis stilius ir įspūdingi gėlių elementai.
„Christian Dior“ mados namų dizainerės Marios Grazios Chiuri įkvėpimu tapo praėjusiame šimtmetyje veikę socialiniai judėjimai. Hipiško stiliaus detalės, klostuoti sijonai ir juodos kepuraitės leido mintimis pabėgti į šeštąjį dešimtmetį, o dėl neįprastų derinių „Christian Dior“ pasirodymas buvo dar labiau ekstravagantiškas ir nepakartojamas.
„Chanel“ Paryžiaus mados savaitėje sukėlė tikrą vasaros ilgesio gūsį, nors pristatė rudens ir žiemos kolekciją. Joje dominavo sidabro bei aukso akcentai. Ūkanota alėja modeliai žygiavo pasipuošę klasikinio kirpimo paltais ir ryškiaspalviais šalikais. Įspūdingą pristatymą vainikavo juodų nėrinių suknelės ir prie jų mūvimos ilgos odinės pirštus atidengiančios pirštinės, jau laikomos „Chanel“ dizainerio Karlo Lagerfeldo skiriamuoju ženklu.
Parengė Agnė Mačiulytė