Pagrindinis renginio akcentas – „Šopturgis“, kuriame kiekvienas lankytojas turėjo galimybę ne tik įsigyti dizainerių ir menininkų kurtų išskirtinių drabužių, aksesuarų, papuošalų, prekių vaikams bei interjero detalių, bet ir susitikti bei pabendrauti su jų kūrėjais.
Renginio organizatorė, „Inži group“ projektų vadovė Greta Daukšienė tikino, jog šoje šventėje dalyvauja tik kruopščiai organizatorių atrinkti dalyviai.
„Kaip ir kasmet, lankytojams pristatyti žinomi ir spėti pamėgti prekės ženklai. Todėl šis renginys labai mėgiamas ir laukiamas žmonių, turinčių stilių bei gerą skonį“, – kalbėjo G.Daukšienė.
Renginio lankytojai tikino, jog užsukti į „Mados rampą“ juos paskatino galimybė susipažinti su naujausiomis mados tendencijomis.
„Vasara jau eina į pabaigą, todėl smalsu pasidairyti, ką kūrėjai siūlo rudeniui. Mėgstu lietuvių dizainerių drabužius, todėl atvažiavau susipažinti su naujausiais jų kūriniais“, – tikino mugės lankytoja kaunietė Kristina Mažienė.
Studentė Karolina Baukytė sakė, kad mugėje ieško patogių drabužių, kuriais vilkėdama ji galėtų gerai jaustis universitete ir laisvalaikiu. Merginą taip pat domino stilingi bei jaunatviški papuošalai.
Renginio metu nebuvo pamiršti ir mažieji „Mados rampos“ lankytojai: jų laukė užsiėmimai su animatoriais, kurių metu buvo lankstomi balionai, pučiami burbulai, piešiama ir aktyviai pramogaujama.