Ilgos ir storos Caros Delevingne blakstienos reklamoje – akių dūmimas

2017 m. balandžio 21 d. 22:50

Didžiosios

Daugiau nuotraukų (1)
Tušas „Scandaleyes Reloaded“ reklamuojamas, kaip „suteikiantis ekstremalų ilgį ir atsparumą“. Tačiau reklamos metu nenurodoma, kad filmavimo metu 24 metų britų modeliui ir aktorei Carai Delevingne buvo priklijuotos atskiros blakstienos, o po filmavimo vaizdo įrašas montažo metu buvo koreguojamas specialia programa.
ASA ekspertai mano, kad šio proceso metu blakstienos buvo kompiuterine programa pailgintos ir pastorintos, kas iš esmės laikoma pirkėjų klaidinimu.
Bendrovės „Coty UK“, kuriai priklauso „Rimmel“ prekės ženklas, atstovai sakė, kad produktą reklamuojančio modelio blakstienų korekcija yra standartinė kosmetikos pramonės praktika. Esą šiuo atveju teko kompiuterine programa paryškinti modelio blakstienas, nes jos įraše jos prastai matėsi dėl tamsių akių vokų šešėlių.
Kompanija apgailestauja dėl ASA sprendimo, tačiau ketina jo laikytis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.