Visi kolekcijos gaminiai pagaminti iš tvaresnių medžiagų, įskaitant „BIONIC®“ – poliesterį, kuris gaminamas tik iš perdirbtų į krantą išmetamų atliekų. Tai specialioms progoms skirta kolekcija, kurią nuo balandžio 20 d. bus galima įsigyti išskirtinai „H&M“ parduotuvėje PC „GO9“ Vilniuje bei internetu.
„Kurdami šių metų „H&M Conscious Exclusive“ kolekciją, galvojome ne tik apie atskirų jos dalių išvaizdą, bet ir apie tai, kaip jos yra jaučiamos ir kaip dera tarpusavyje.
Tai kolekcija, kuri patenkina visus mūsų jausmus, įskaitant ir troškimą būtų tvariems visoje savo veikloje“, – pasakoja Pernilla Wohlfahrt, „H&M“ dizaino vadovė ir kūrybos direktorė.
Kiekviena „Conscious Exclusive“ kolekcijos moterims dalis dvelkia pavasario gaivumu ir atspindi tvarumo esmę. Pavyzdžiui, lengvutė suknelė iš besiplaikstančių klosčių yra sukurta iš „BIONIC®“ – poliesterio, gaminamo iš perdirbtų į krantą išmetamų atliekų. Nukopijuoti ir išspaudinti bijūnų ir mimozų atvaizdai vėliau iškreipiami, tokiu būdu sukuriant svajingus raštus, o minkšto audinio švarke išsiuvinėtas svajingos moters atvaizdas.
„H&M Conscious Exclusive“ kolekcija – puikus pavyzdys, kad kuriant tobulą stilių tuo pačiu metu galima galvoti ir apie planetos išsaugojimą. Tai ypatingai laukiama kolekcija, kurios iš tvarių medžiagų pagamintus drabužius norėsite dėvėti ir ateinantį sezoną“, – teigia Natalia Vodianova, šios kampanijos veidas.
Kolekcijoje pristatomi ir aksesuarai, pvz., pintas krepšys, pagamintas tik iš perdirbtų į krantą išmetamų atliekų, taip pat žaismingai elegantiški auskarai, sukurti iš perdirbto stiklo ir plastiko. Taip pat pirmą kartą „Conscious Exclusive“ kolekcijoje pristatoma vaikams skirta dalis – gražios, lengvo tiulio suknelės ir minkštos faktūros švarkeliai bei kelnės, suteikiančios žavingą gatvės stiliaus pojūtį.
Pirmą kartą į „Conscious Exclusive“ įtraukti ir aromatai, kurie pateikiami kaip tiek moterims, tiek vyrams skirti ekologiški aliejai – juos galima naudoti atskirai arba maišyti vieną su kitu, sukuriant išskirtinį aromatą.
„Conscious Exclusive“ yra svarbiausia „H&M“ judėjimo link tvaresnės mados ateities dalis. Šiuo metu 26 % visų „H&M“ gaminių yra gaminami iš tvaresnių medžiagų ir kiekvienais metais šią dalį siekiama padidinti. „H&M“ kiekvienoje gaminių srityje turi numačiusi tam tikrus tikslus, pvz., iki 2020 m. 100 % naudojamos medvilnės bus išgauta tvaresniais metodais. Visa tai įrodo „H&M“ pasižadėjimą kurti tvarią, geros kokybės madą, kuri būtų prieinama kiek įmanoma daugiau žmonių.