Praėjusio amžiaus viduryje Švedijoje kilęs Slöjdföreningen judėjimas jaunas poras mokė pagrindinių principų, kaip kurti namus. Jų kredo sakė, kad grožis yra nuoširdumas, ir sukūrė taisykles: linoleumo grindys turi atrodyti kaip linoleumas, o ne akmuo; fotelio konstrukcija turi būti aiški ir funkcinė, o ne paslėpta po pliušu; bet kokios žvilgsnį trikdančios dekoracijos turi būti šalinamos.
Mados namai šiam požiūriui visuomet pritarė – kodėl reikėtų kašmyrą, kupranugario vilną ar alpakos kailį paversti kažkuo, kuo jam nelemta būti? Kaip juokavo Ingrid Bergman ar Anita Ekberg, šalta estetika tikrai neturi nieko bendro su vėsiu Švedijos klimatu. Bet šaltas šių moterų grožis tobulai tinka kartu su itališku temperamentu, dėl to mados namų komanda buvo įkvėpta iš naujo atrasti milanietiškas mados tradicijas ir papildyti jas šiaurietišku prieskoniu. Šią nuotaiką palaikė ir Johnny Dynellio sukurtas garso takelis, kuriame Vivaldi melodijos susipina su skandinaviška šokių muzika ir vinguriuoja tarp Palazzo Del Senato neoklasicistinių kolonų.
Šį sezoną Max Mara įvaizdis (sudarytas iš klasikinių mados namų spalvų – konjako, kupranugario, pilkos, raudonos) yra tuo pačiu ir diskretiškas, ir priverčiantis atsisukti. Modeliuose galima pamatyti ponios Bergman įtaką: platus ilgas sijonas, nuo liemens krentančios klostės. Patogią prabangą kuria dvipusiai kupranugario vilnos džemperiai, sezono nuotaiką ir eleganciją kuria mezginiai ir nertos detalės.
Esminis principas yra „Il Cappotto“ – paltas, kiekvienas jų tampantis tobula medžiagos, formos, pasiuvimo sąjunga, kuri savo tikslu tenkintų net Slöjdföreningen. Beje, kolekcijoje yra ir naujienų – tokių, kurios klasiką sujungia su intriguojančiomis idėjomis. Pavyzdžiui, kupranugario vilna, šalia kurios atsiduria ir avikailis bei mezginiai – tai megztinio ir palto hibridas, bet atrodantis elegantiškai, moderniai, jaunatviškai. Tai daugiau nei pusės amžiaus patirties panaudojimas kažkam, kas dar nebuvo matyta.
Įvaizdį pabaigia naujai perkurti katės akių formos akiniai nuo saulės, dekonstruota rankinė su avikailio detalėmis, smailios noselės aukštakulniai. Mados namai visuomet palaikė stiprią moterį, sparčiai kylančią aukštyn – nesvarbu, kaip sunku jai bebūtų.