Modeliai, tarp kurių buvo ir naujausio sezono kampanijos veidai Amber Witcomb, Elfie Reigate, Ella King, Myles Dominique, Nora Attal ir Tom Fool, naujausius „Burberry“ modelius pristatė ant podiumo, kurį puošė ikoniškai britiškos Henry Moore skulptūros, įkvėpusios drabužius.
Tai – antroji ženklo kolekcija, kurią mados namų klientai gali įsigyti iškart po oficialaus pristatymo Londono mados savaitės metu.
Pristatymas neapsiėjo be tradicija tapusio gyvo koncerto. Britų atlikėja Anna Calvi sukūrė gyvą pristatymo garso takelį grodama balkone, esančiame virš podiumo. Kartu su ja kūrinius atliko jos muzikantai bei Heritage orkestro ir choro nariai. Šou vakarą ji atliko ir savo naują dainą „Whip the Night“.
Ypatinga kolekcija
Naujausia kolekcija buvo įkvėpta menininko Henry Moore’o gyvenimo ir kūrybos. Nauja drabužių linija nagrinėjo skulptūros ir silueto, medžiagos ir proceso ryšį, sustiprino proporcijas ir audinius. Menininko įtaką drabužiams galima matyti formose, tekstūrose, rankų darbo detalėse ir ryškiuose raštuose, kurie atspindi jo darbus iš Henry Moore'o Fondo archyvų.
Taip pat pristatyme buvo pademonstruoti moteriški aulinukai su kampuotu kulnu, įaunami ir asimetriška detale susegami batai vyrams – formos, kurias matyti galima ir abstrakčioje Moore’o skulptūroje.
„DK88“ rankinių kolekciją
Kolekciją papuošė ir nauja moteriškų bei vyriškų rankinių linija. Jos pavadinimas, „DK88“, kilo iš mados namų istorijos – tai tradicinės medaus spalvos gabardino, naudojamo lietpalčiams, kodas. „DK88“ rankinės yra klasikinės formos krepšiai, pasiūti iš „Burberry Trench Leather“ odos.
Unikalių apsiaustų finalas
Šou finalo esminiu akcentu tapo 78 riboto leidimo aukštosios mados apsiaustai. Juos įkvėpė Moore’o skulptūrų detalės ir elementai, taip pat mados namų achyvai – kiekvienas modelis yra unisex, konstrukcijos unikalios.
Kiekvienas apsiaustas turi savo pavadinimą ir juos bus galima užsisakyti privačiai. Taip pat jie bus dalis keliaujančios „Burberry parodos“, kurios kelionė prasideda Londone, „Makers House“ erdvėse.