„Dior“ aukštosios mados šou panardino į pasaką

2017 m. sausio 27 d. 08:38
Naujoji mados namų „Christian Dior“ vyriausioji dizainerė Maria Grazia Chiuri visų dėmesį atkreipė jau tada, kai pristatė marškinėlius su skambiu anglišku užrašu „Visi turėtume būti feministai“. Greitai atsidūrę ant garsenybių kūnų šie modeliai tapo ir puikia išankstine reklama 2017 metų pavasario ir vasaros kolekcijai.
Daugiau nuotraukų (15)
Pristatymas Paryžiuje nukėlė į tikrai stebuklingą pasaką – mados kūrybos vadovė tikrai pasistengė pateisinti terminą „aukštoji mada“.
Kritikai teigia, kad naujosios kolekcijos estetika primena ankstesnius dizainerės darbus mados namuose „Valentino“.
Šiltajam prabangiam sezonui siūlomi labai moteriški siluetai, pabrėžiama viena gražiausių moters kūno dalių – liemuo. Žemę šluojantys kolekcijos suknelių modeliai atskleidė aristokratiškąją moters prigimtį.
Tačiau šalia renesanso ir princesiško stiliaus, kolekcijai dizainerė suteikė daug modernių prieskonių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.