Kaip ir Londone, Milane šį sezoną vyrams skirtų kolekcijų nepristatė dalis ryškiausių mados namų, užleisdami vietas naujiems prekių ženklams. Didžiausiame Italijos mados mieste šįkart podiumo vyrams nenutiesė „Gucci“, „Bottega Veneta“, „Calvin Klein“, „Roberto Cavalli“, „Jil Sander“, rašo žurnalas „Stilius“.
Pastaraisiais metais daugelį mados namų krėtė permainos, keitėsi kūrybinės komandos ir vadovai – tai ir yra esminė tokio sprendimo priežastis. Kol nauji vy-riausieji dizaineriai dar tik bando apšilti kojas dideliuose mados namuose, nuspręs-ta, kad vyrams skirti modeliai bus prista-tyti per moterų mados savaites vasarį.
Kita vertus, jau reto mados ženklo vy-rų drabužių pristatymai apsieina be moteriškų modelių.
Tad gal yra ir kita priežastis – dirbant tokiais beprotiškais tempais pamažu imama išsisemti?
Milanas kitam šaltajam sezonui nubrėžė sportinio, klasikinio ir vadina-mojo vintažinio stiliaus mišinio liniją.
2017–2018 metų rudeniui ir žiemai siūlomos plačios pūkinės striukės, triko-tažinės treninginės kelnės, sportiniai džemperiai, margutėliai megztiniai, labai siauros arba platesnės aukšto liemens klasikinės kelnės, žinoma, niekaip iš mados olimpo nedingstantys sportbačiai.
Sezono spalvų favoritėmis Milanas skelbia pilką, juodą, oranžinę, raudoną, vyno spalvas. Šios spalvos taip pat jau kurį laiką tvirtai užėmusios savo poziciją.
Bus madingi stambūs raštai bei piešiniai, aplikacijos ir labai smulkia grafika marginti audiniai.
Tiek Londone, tiek ir šįkart Milane, vyrišką madą gaubė vaikystės nuotaikos: jaunas dienas vyrams ateinantį šaltąjį sezoną siūloma prisiminti derinant mielas vaikiškas detales su solidesniais drabužių modeliais ir remtis devintojo dešimtmečio mados stilistika.
Parenge Rugilė Ereminaitė